HVERDAG- OPPDATERING UKE 36 OG 37.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. Denne gangen ligger jeg bevisst litt etter. 

 

Uke 36

 

Mandag: Så blei det med en oppdatering denne gangen også. 

 

Tirsdag: Ikke alle blir like glad og begeistret som meg når jeg får meg ny lue. Likevel var jeg snill denne gangen når jeg dro med meg en lue hjem. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Jeg liker når man gjør noe godt for andre når man kjøper ting. Ved kjøp av LE Baked Cheek Powder Giving Heart går 10 kr til kreftforeningen. Disse er nå på lager, hvis du ønsker å unne deg selv en flott gave, eller har ei venninne, mor, eller kanskje søster som fortjener en flott gave. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers må jeg jo dele med meg av hva jeg gjør og sier innimellom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Å være opplagt, men sliten, er jo en rar kombinasjon. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Petter og Mini, de fineste jeg har!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det straks valg og da må det stemmes.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Beauty on the go. Høsten byr på mange flotte farger og looker innen sminke. Denne looken er nå på lager, så hvis du ønsker å sette farge på høsten er det bare til å gi beskjed. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg sittet i hele dag og lett etter inspirasjon uten å finne noe. Det er kanskje ikke så lett når man ikke veit hva man egentlig ser etter. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Å dele bloggen i grupper på facebook for å få flere lesere hjelper ikke hvis gruppene ikke er aktive- da er det bare bortkastet tid. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har vi vært på en veldig våt tur i skogen. Himmelen liksom bare åpnet seg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

I dag har jeg til og med greid å slå på stortromma med å lage hjemmelaget pizza med blomkålbunn. Skal si hva jeg får til altså. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 37

 

Mandag: Noen ganger er jeg litt sleip og utspekulert, men noen ganger er det faktisk helt innafor å være det også. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har Frodith hatt en utfordring som jeg selvfølgelig måtte prøve meg på.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Det er kjekt  å ha så mange bloggvenner som kan hjelpe en med ting og tang når man står fast. Jeg trengte hjelp til å finne ut av hvilken type sopp det var, og jaggu hadde jeg flere bloggvenner som visste det. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg funnet en flott nyhet fra Stronger som jeg virkelig har lyst på! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen ting må jeg dele ting om meg du ikke veit. Kanskje du faktisk visste noe. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Når man kjøper flakpakkede møbler er det fort gjort å angre før man begynner på selve byggingen- bruksanvisningen kan i en grått hår altså! Heldigvis blir det som regel bra når man ført er ferdig.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: I dag har hu som sies å være min mor bursdag, og da må man jo gratulerer. Ikke alle tok humoren med dette innlegget og trudde jeg “hang” ut moren min som alkoholiker, noe som selvsagt ikke stemmer. Herlighet, kjerringa jobber 15 timer om dagen, fem dager i uken, så når hu skulle ha tid til å bli alkoholiker veit ikke jeg. Så, hvis du vil inn å lese må du ta på humor-brillene. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er endelig gangen ferdig! Det var nemlig ikke bare et møbel som kom flatpakket, men to. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Høsten gir så mange flotte fotomotiv. Noen ganger liker jeg til og med å leke litt med filter på bildene.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers må jeg så klart dele med meg av det jeg sier og gjør, igjen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Jeg har en egen oppskriftsbok der jeg tar bilder av tingene jeg lager og limer inn i boken. Faktisk er det en perm. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har Petter og jeg vært på en fin-fin rusletur på 7 km. Det var en deilig tur, selv om vi blei slitne som fy begge to. Det er jo deilig det også, på sin måte.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Jeg kjenner turen fra i går altså- støl i hele kroppen og litt til. Man må jo kjenne at man lever, tydeligvis. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var mine to siste uker. To veldig greie uker i grunn. Har i alle fall ikke så mye å klage på så da er det jo bare bra og vel så det. I dag er jeg litt lost in space i hodet, men det begynner å komme seg nå. Trur jeg tar det helt med ro resten av dagen og kvelden og bare blir i sofaen. Skulle gjort en god del, men. 

 

Hvordan har dine siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

10 kommentarer
    1. Følger jo stort sett med på innlegga dine, men koselig med en oppsummering.. Du kler lue myyyye bedre en jeg gjør, så jeg bruker pannebånd om det ikke er “sprengkulde” :)) Du tar masse flotte bilder også <3

    2. annebe: Så hyggelig 😀 Ohh, skulle gjerne hatt pannebånd jeg også faktisk 😀 Takk for det- jeg liker å ta bilder og det er alltid hyggelig når andre liker de 😀

    3. Masse fine innlegg og det har da vært to fine uker! håper du får flere fine uker!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg