TYPISK ELIN- ELIN I LØPET AV UKEN #5

 

Noen ganger er det greit å ta seg litt sammen.

 

1.


Har man drukket mange øl, så har man drukket mange øl. Jeg var sjåfør, men selv i mørket greide jeg lett å se at det var en ugle som fløy rett over bilen, og ikke en flaggerus. Altså, det er en vesentlig størrelsesforskjell på ugler og flaggermus i dette landet. Faktisk så jeg en gedigen flaggermus for litt siden.

 

2.


Og enda jubler jeg over at sertifikatet mitt er prikkfritt på sjette uken. Hurra! Sist greide jeg å holde det prikkfritt i kun 2 dager. Å bli forbannet i trafikken er sjeldent lurt. I alle fall ikke når man tar en forbikjøring i høyrefila mens politiet har laserkontroll og får med seg hele greia. De gav meg likevel en mildere bot. 

De så hele greia og kunne godt forstå hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde, men det forandrer ikke det faktum at det ikke er lov, så bot måtte jeg likevel få. Boten er grei nok, det er prikkene jeg får vondt av. Men, de var selvforskyldt, så jeg kan ikke si så mye på det, annet enn å oppføre meg pent i trafikken fremover. 

 

3.


Når man er i sitt første bursdagsselskap etter 28 dager på en streng diett. Ingen hadde så stort lass med kaker på asjetten sin som det jeg hadde. I tillegg gikk jeg to runder. Kake! Jeg elsker kake! Og gele! Vel og merke uten vaniljesuas. Jeg liker ikke vaniljesaus. Etter alt dette stappet jeg i meg chips og popcorn. 

 

4.


Bare fordi at. Jeg liker farger og jeg liker å vise min støtte der det trengs. Alle har rett til å elske den man vil. Facebook er veldig greie der, som lager slike flotte bakgrunner man kan skrive på. I dag blei det med denne flotte bakgrunnen og et hjerte i hver sin farge. Det gjør i alle fall veggen mye finere. 

 

Er du et kakemonster?

 

___________________________

#typiskelin #typisk #humor #kake

___________________________

16 kommentarer
    1. Herlig innlegg – jupp, er et lite kakemonster… baker aldri – nettopp derfor.. til min kjære sin store sorg antagelig….. jaja, hvis jeg får temmet monsteret, så ….. klem <3

    2. Margrethe: Jeg baker heller ikke kaker og slikt, men i bursdagen slang jeg sammen en toro brownies, bare fordi jeg var redd det ikke skulle være nok kake til meg 😛 ha ha

    3. Dietter og greier gjør jo at man får abstinenser, så skjønner godt reaksjonen din 😉 Og ja, jeg er alt for glad i kaker selv 🙂
      Har heldigvis ikke tilgang på kaker hver dag 😉

    4. dedicat: Hæ? Null kakespiser og masse prikker :O Det er litt teit da- hadde du spist mere kake hadde du sikkert hatt færre prikker 😛 Tihi 😛 Men, det er vel åtte man kan ha før man mister lappen, og du har kanskje ikke fått alle på samme år, så de i alle fall blir færre etter hvert? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg