LILLEHAMMER.

 

Da har man parkert for den kommende uken. 

 

Da har jeg endelig parkert i Lillehammer. Turen gikk ganske så greit, i grunn. Jeg dro hjemmefra halv tolv, bare litt etter skjema. Jeg skulle levere Petter i Mysen hos oppdretteren, så jeg måtte beregne litt god tid, da jeg pleier å bli sittende å skravle noen timer før jeg kommer meg videre. Kremt. I dag var jo ikke noe unntak akkurat. Kjekt å få skravlet litt også. 

Ellers gikk trafikken veldig radig, ser man bort i fra et stopp på ca. 15 minutter på vei inn til Oslo pga en ulykke. Utenom det var det liksom bare straka vägen. Jeg fikk også tatt meg en liten matpause på en bensinstasjon i Lillehammer før jeg fant frem til sykehuset. Det er ikke bare lett å finne frem med hjelp av gps heller, men jeg fant frem til slutt og har kommet meg helt på plass nå. 

Jeg er veldig glad for at jeg har fått enerom. Det var ingen selvfølge, med mindre man hadde veldig gode helsemessige grunner. Jeg skrev som ærlig er, i informasjonspapirene, at jeg sover veldig dårlig og lar meg derfor lett forstyrre av andre og er forstyrrer andre lett som bare det. Bare en flue lander på vinduet våkner jeg liksom. Da er det kjekt med enerom så de andre får fred i alle fall. 

Det skjer ikke så mye nå i kveld, så jeg kommer nok bare til å henge på rommet her og finne en film, eller serie på netflix. Ting starter ikke før i morgen, men siden jeg bruker nesten 5 timer hit, og innsjekkingen er mellom åtte og ni i morgen tidlig måtte jeg komme mellom syv og åtte i kveld. Greit å få roet litt ned før alt begynner. Litt slitsomt å komme samme dag og begynne pang på. 

 

Har du vært i Lillehammer før? 

 

________________________________

#kroniskskyk #revmatisme #lillehammer

________________________________

10 kommentarer
    1. Ååå, er du på sykehus? Stakkar <3 Men det er sikkert for noe bra, undersøkelser er alltid bra 🙂 Fint du fikk enerom. Man blir litt sårbar og rar på sykehus, jeg har ligget mye senere årene egentlig. Greit nok, men jeg føler meg litt rar alltid. Men du er hjemme igjen fort kanskje. Lykke til, jeg har bare vært på Lillehammer-OL eneste, og en gang i byen på overnatting 🙂

    2. frodith: Jeg er på et slikt Diagnoseopphold for å lære mer om fibromyalgi og det å lære å leve med det i hverdagen 🙂 Blir sikkert kjekt 😀 Skal hjem igjen på fredag, så skal være her en hel arbeidsuke :O Men det går bra- jeg kan jo blogge på kvelden 😛 he he

    3. ojjj.. da fant jeg ut at du var på sykehuset i Lillehammer, Vi har vært innom noen ganger, og overnattet på hotell en gang. Med vårt første barnebarn. 🙂 Ønsker deg lykke til og god bedring 🙂

    4. Lurt å dra opp dagen før..få landet som du sier…og ser at du var så uheldig å ikke få med deg alt..grrr..det var jo så irriterende…Godt med enerom..og du må ha lykke til! Var i lillehammer i sommer…Sønnen bor på hybel der, og studerer der…ha en god og spenndende dag!

    5. Toini: Ja, ellers hadde jeg jo måtte dra midt i natten for å rekke hit i dag liksom, og det hadde blitt maks stress 🙂

      Veldig kjekt med enerom- i kveld skal jeg spørre etter ørepropper, for her er det så mange lyder at ingen av oss har sovet noe nesten :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg