MARY KAY- LE BAKED CHEEK POWDER GIVING HEART.

 

♥ Lesley Cosmetics AS donerer 10 kr til kreftforeningen for hver solgte rouge ♥

 

Denne søte rougen er formet som et hjerte og er virkelig en vakker gave- både til deg selv og mennesker som virkelig trenger det. En flott gave til ei venninne, kjæreste og/eller søster. For hver solgte rouge doneres 10 kr til kreftforeningen- en stor gave for alle som er rammet av kreft, og også til pårørende. 

♥ Skimrende rouge i en frisk rosa nyanse ♥ Gir kinnene glød og glans ♥ Uimotståelig på alle hudtoner ♥

Kr. 410 inkl. frakt

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser. 

 

Kjenner du noen som hadde fortjent denne flotte gaven? 

 

_____________________________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #kosmetikk #sminke #rouge #cheek #powder #heart #kreftforeningen #gave

_____________________________________________________________________________________

6 kommentarer
    1. Det er jo en flott gave! men jeg bruker ikke sånt lengre…koselig med hjerteform da…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg