HUND & KATT- HIPP HURRA FOR PETTER.

 

Hurra for Petter som blir 3 år i dag. 

 

I dag har lille rumpetrollet mitt bursdag. Det må jo “feires” på sitt vis. Jeg er ikke så veldig opptatt av å feire bursdagene til dyrene. Trier fikk en gang i sin tid en hjemmemekket hundekake, som han måtte dele med Lillemor. Ellers passet jeg alltid på at vi hadde pannekaker til middag den dagen en av hundene hadde bursdag, siden det var det eneste Lillemor kunne spise de siste årene. 

Petter får klare seg med et hundebein, og vi har vært en tur i kjøleskapet og stjålet en liten bit av juleskinka til Doffen. Egentlig skulle han få julebadet sitt i dag, men det får vente til i morgen. Det får vel være grenser for “tortur” på bursdagen sin. Vi har nettopp kommet inn fra en liten kløvtur, så han ligger rett ut å snorker nå. Bursdagsgodteri får bli seinere. Gratulerer med dagen til Petter. 

 

Feirer du bursdagen til dine dyr?

 

_______________________

#hundogkatt #hund #bursdag 

_______________________

12 kommentarer
    1. Gratulerer så mye ..et hundebein smaker nok alltid godt..for hunder altså :)) Jeg har ingen dyr, men tror ikke jeg hadde gjort så veldig mye ut av bursdagen..hehe.. De må jo ha kos og stell hver dag tenker jeg ..Fin Petter <3<3

    2. annebe: Tusen takk- han elsker all oppmerksomhet <3 He he.. Ja, det tenker jeg også- greit nok å gi et tyggebein, eller noe annet godt, men å ta helt av gidder jeg ikke altså. Som du sier- de fpr jo kos og stell og oppmerksomhet hver eneste dag, så jeg føler ikke noe trang til å kjøpe inn kake og ballonger 😛

    3. anonymfortiden: Det er koselig da 😀 Her fikk han et bein i går, og i dag skal han få juleskrubben- ha ha 😛 Skikkelig tortur 😛 Tusen takk 😀

    4. Toini: Tusen takk 😀 De merker jo stort sett ingen forskjell, for de får jo kos og mat og godbiter og stell året rundt <3 Men syns det er hyggelig å legge ut bilder på hundegruppen da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg