TRENING- KRAMPE!

 

Det er ingen tvil om at jeg er i elendig form, for å si det pent!

 

I dag var det trening som sto på planen igjen. Underveis i treningen gikk det opp for meg at jeg har spist veldig dårlig i dag og kanskje helst burde ha utsatt treningen til i morgen. Men når jeg først var i gang blei det liksom for dumt å stoppe opp også. Jeg tar ikke akkurat så veldig hardt i heller, så.

I dag tok jeg øvelser for både mage, rumpe og bein. Armer og skuldre og slik kommer jo inn under en del av øvelsene de også så klart. Det er ikke mange repetisjonene av hver øvelse jeg tar, så det er ikke så mye, eller hardt som det kanskje høres ut til. Men det er tungt nok for min del for det om.


Bildet er lånt i fra Quotesgram.

På mandag hadde jeg litt krampeproblemer på baksiden av lårene under noen øvelser. I dag var disse krampene mye verre! Kramper er vondt altså. Det føles ikke akkurat bedre når treningen i utgangspunktet er tung. Generelt alle muskler i beina er veldig anspente så jeg må tøye de ut etter hver tur.

Jeg har nok vært litt dårlig på å tøye ut etter tur med hundene, men jeg prøver å tøye ut hver morgen og kveld, selv om noen dager svikter. Jeg har i alle fall tøyd skikkelig ut etter treningsøkten i kveld, og jeg tok en ekstra varm dusj. Nå har jeg tatt plass i sofaen med kosedressen på med god samvittighet!

 

Får du noen ganger krampe når du trener? 

 

________________________________

#trening #krampe #mage #rumpe #bein

________________________________

8 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Kramper er fryktelig plagsomt og vondt. Jeg kan brått få ti kramper i leggen i løpet av en natt- det er pain det! Jeg trudde først det var pga bivirkninger på p-pillene, men fysioterapeuten trur det er fordi musklene mine er så stive og spente. Får se om det hjelper når jeg har fått trent meg opp litt 🙂

    2. Flink er du!! ja jeg får ofte kramper når jeg trener!! og det er skikkelig vondt..både da, og etterpå.. Stå på!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er helt grusomt :O Trente med jobb i dag og jaggu fikk jeg kramper i lårene igjen :O Det er når jeg tar denne “broen”, trur jeg den heter. Du ligger på rygg, har føttene i gulvet litt bak rumpen og så skal du løfte rumpen opp og ned- godt forklart? Ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg