OM MEG- WEHEARTIT.

 

Noen ganger er det gøy å prøve noe nytt, som ikke deles alle plasser. 

 

Jeg blogger, jeg finnes på facebook, jeg finnes på snapchat og jeg finnes på instagram. Bloglovin’ også hvis det telles. Bloggen min blir delt på facebook, både på min private side og på bloggen sin side. Det er ikke hvem som helst som får tilgang til min private side, det må sies. Sånn er det bare. 

En god del av bildene på instagram blir også delt på bloggen, men ikke alle. For de som liker å følge med kan det derfor være greit å følge meg på instagram også. Og på snapchat deler jeg gjerne litt bilder og slikt underveis på turer med hundene, eller generelt når jeg er ute å farter. Gøy for noen, kanskje.


Et typisk snapchatbilde, som kanskje finner veien til instagram også. 

Her om dagen tenkte jeg at jeg kunne prøve ut “werheartit” også. Jeg har hørt en del om det, men har aldri somlet meg inn. Man kommer gjerne over mange bilder fra weheartit hvis man søker på “google” etter noe man kan låne til bloggen. Mye fin inspirasjon, helt klart. Mange flotte bilder og tekster.

Jeg tenkte som så at jeg kanskje kunne finne litt inspirasjon til foto der, og kanskje dele litt inspirasjon selv, hvis jeg føler jeg har noe å dele. Det jeg deler der vil nok sjeldent dukke opp på bloggen. Det er greit å ha en side hvor man bare kan dele noe uten å måtte tenke på at det skal deles flere steder. 


Foreløpig det eneste bildet jeg har delt på weheartit. Deler det nå kun for å vise hva man typisk vil finne fra meg der. 

Jeg skjønner ikke så alt for mye av siden enda, men det kommer seg vel bare jeg får prøvd litt. Jeg har i alle fall greid å dele et bilde der, om ikke noe annet, så får vel være fornøyd med det til nå. Jeg har greid å følge noen, og jeg har til og med fått noen følgere selv, uten at jeg helt veit hvem de er. Hyggelig!

Hvis du har weheartit hadde det vært hyggelig å følge deg der, så skrik gjerne ut hvis du er der og vil ha meg som følger. Eller kanskje stalker. Jeg har som sagt ikke helt kommet inn i det enda, men jeg jobber med saken. Jeg har i alle fall skjønt at det finnes veldig mye flott inspirasjon der. Det er fint. 

 

Hvis du vil følge bloggen min på facebook: Trykk her. 

Hvis du vil følge meg på instagram: Skalldyret. 

Hvis du vil følge meg på snapchat: Elevele.

Hvis du vil følge meg på weheartit: weheartit.com/elevele.

 

Hvilke sosiale medier er du på? 

 

__________________________________________________________

#ommeg #sosialemedier #facebook #instagram #snapchat #weheartit

__________________________________________________________

24 kommentarer
    1. frodith: Det er jo ikke bare bare det da- blogging tar jo mye tid, er kanskje derfor jeg ikke har stresset med “weheartit”, og at jeg har valgt at den siden blir litt for seg selv, uten å dele det jeg deler der på face, blogg og instagram. Det er litt stress altså. Ofte blir det jo slik at man deler et bilde på instagram som egentlig er tenkt til bloggen, men at man ikke har kamera med. Jeg orker ikke dette lednigstyret fra telefon til data for å overføre bilder så da deler jeg de heller på instagram og som samtidig blir delt på facebook slik at jeg bare kan hente bilder der i fra og legge over til bloggen. Stress. Ha ha

    2. Du er flink på disse mediene du! Jeg har bloggen og insta – er såvidt på facebook…… mer er det nesten umulig å følge opp……… hmmm….. klem <3

    3. Margrethe: Ja, det er litt stress- i alle fall hvis man føler man må dele noe hver dag 🙂 Jeg vil helst oppdatere bloggen hver dag, men pga helsen det siste halve året, snart, har det vært umulig. Men det er pga helsen liksom, så jeg overlever det 🙂 Instagram kan det gå dager, til og med over en uke før jeg deler ting, og det bryr meg ikke like mye 🙂

      Så jeg har full forståelse for at folk ikke har mulighet- blogging i seg selv tar mye tid med egne innlegg, svare på kommentarer, lese andre sine blogger og aller helst legge igjen kommentarer hos de også 🙂

    4. Det har ikke jeg prøvd meg på..og klarer nesten ikke følge opp instagrammen..så holder meg til det jeg har nå..Lykke til!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Helt forståelig 🙂 Jeg får jo bare vente å se hvor lenge jeg greier å følge opp denne 😛 ha ha.. Det blir i alle fall ikke hver dag, det er helt sikkert 😛

    6. Visste ikke du hadde på FB, så den er likt 🙂 Ofte enklere å få med seg oppdateringer der siden man ikke er her inne heeeele tiden. Har også ei FB side, med samme navn som bloggen retten og sletten.
      Det greie du never her har jeg aldri hørt om 😛 Instagram er knallfint, får liksom sett litt andre ting også 🙂

    7. Mia: Jeg trur jeg liker din på facebook allerede 🙂 Får i alle fall med meg oppdateringer der 😉

      Er vel litt instagram’ish bare litt mer komplisert for min del 😛 he he

    8. Margrethe: He he.. Kunde nr. 1 mill er kanskje litt mer spennende enn å være 2000 her ja- vinner jo masse premier hos butikken liksom 😛 he he.. Storesøsteren min blei kunde nr. 1 mill en gang for mange år siden. Da vant hu en litt mer fancy kaffetrakter (husker ikke hva de heter, men de er jo gamle og ute på mote nå nesten), og en Nokia 3310 mobil- helt ny på markedet den gangen, så det begynner å bli noen år siden nå 😛 he he

    9. Margrethe: Jeg også 😀 Og litt ekstra at det faktisk var en jeg har kontakt med her inne og ikke bare en random 😀 Jeg syns i alle fall slike “detaljer” er koselig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg