HVEM ER DU?

 

Bare for gøy! 

 

Jeg kan begynne. Jeg er: 

♠ Elevele Elin

♠ 23 år for tiende året på rad (hvis noen spør)

♠ Utdannet regnskapsøkonom

♠ Jobber som regnskapskonsulent i Kommunen 

♠ Dyreeier av hund og katt

♠ Livredd for edderkopper, og noen få andre krypdyr

♠ “Lett” mottakelig for ting fra den “andre siden”

♠ Alltid trøtt 

♠ Glad, snill og omtenksom

♠ Hysterisk morsom, det er bare ikke alle som veit det, enda

 

Hvem er du? 

 

_____________________________

#ommeg #meg #blikjentmed #humor

_____________________________

22 kommentarer
    1. Hihi, dette var morsomt……. hvem er jeg….
      Jeg er utifriluft-Margrethe – 28 år på 20.året på rad….. utdannet regnskapsfører, jobber på et regnskapskontor, passer gullfiskene til prinsessa for tiden…. hater også edderkopper og alt som kryper og åler….. smiler og ler mye, lidenskapelig opptatt av å gå….. ellers helt ok, hihi! 🙂

    2. deveny: Nå var jo ikke mine punkt så “dype” at de gjorde noe. Egentlig ingen av de beskrev meg slik jeg egentlig er, fullt ut 🙂 Men det er jo en del av hvem jeg er det også 🙂

    3. Margrethe: Hei Utifriluft-Margrethe 😀 Så koselig at du ville fortelle litt om hvem du er også 😀 Gøy å bli litt kjent 😀 Det siste rimte, men du er mer enn helt ok- du er helt rå 😀

    4. Ja det er deg…og akkurat sånn som jeg kjenner deg….Vet litt..og det er dyrene dine og edderkoppskrekken..OG at du er litt vill og gal! ( på en positivt måte) Her er jeg: over halveis til 100 år….tre hunder og en katt! Den litt rare damen med tre små batmanner som går rundt med kamera rundt halsen HVER dag…Er nok ganske så snill, også litt dumsnill…Er ufør, men er legesekretær og hjelpepleier…Men har også mye annen arbeidspraksis…Har ikke ligget på latsiden for å si det sånn…Men nå går kroppen litt på lavgir….Hobby: foto! Ha en god kveld

    5. Toini: Oi, jeg visste ikke at du var legesekretær og hjelpepleier- kjekt å bli enda bedre kjent med deg 😀 Men at du har de mest fantastiske Batman’er, det visst jeg <3

    6. Tror jeg er meg selv hele tiden, evig ung kan ingen være så jeg er nok litt eldre enn deg. Som så mange andre håper jeg på bedre tider på ymse vis men har da god helse. I natt skal jeg ligge på balkongen, virkelig deilig veit jeg fra før av. Ha en fin kveld.

    7. Helge: Joda, vi er ikke eldre enn vi føler oss selv- så tenker du er en ung, sprek og aktiv mann jeg 😀

      Jeg har faktisk vurdert å sove ute et par ganger jeg også 😛 ha ha

    8. natheless: Takk for det, snille du 😀 Håper du har hatt en fin… hvilken dag er det i dag? Onsdag? Håper du har hatt en fin dag i alle fall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg