MYE SOM MÅ FORBEREDES.

 

Ting tar tid altså. 

 

I dag har jeg sittet plantet foran pc fra jeg kom hjem fra jobb, mer eller mindre. Petter har nettopp spist kveldsmat, så han må vel få en litt lenger kveldstur snart, så han får strukket litt på beina. Jeg sitter plutselig i premiekomiteen til Irsk ulvehund klubb og har i dag sittet å kontaktet alle som gir premie til spesialen på Gol. Det har tatt mye lenger tid enn jeg trudde, så nå trenger jeg en pause.

Jeg trur jeg har fått kontaktet alle, så nå gjenstår det bare å kontakte alle som fikk vandrepremier på fjorårets spesial-utstilling. Det tar nok mest sannsynlig like lang tid som det jeg har brukt i dag, så det må vente til i morgen. Nå er jeg sliten i både hode, kropp og spesielt fingre. Kremt. Vi får se hvor lenge jeg greier å holde meg våken i dag. Trur det blir tidlig kvelden. Ikke uvanlig det akkurat. 

 

Har du hatt en fin start på uken? 

 

__________________

#hverdag #jobb #sliten

__________________

12 kommentarer

Siste innlegg