OM MEG

 

ELIN SLÅEN

 

Jeg har de siste 5 årene blogget på elinslaaen.blogg.no, men nå har jeg forflyttet meg hit og her skal jeg bli til den dagen jeg eventuelt måtte bestemme meg for og slutte å blogge helt. En dag vil kanskje den dagen komme, men den tid, den sorg. 

Mitt navn er Elin (det rimer ikke på noen vesentlig ting) og jeg bor i Lindesnes, noe jeg har gjort de siste 5 årene. Her bor jeg sammen med hundene og kattene mine. For øyeblikket kun én Irsk Ulvehund-guttetass ved navn Petter, ei lita blandingsfrøken ved navn Iimo, en hannkatt ved navn Mini og en hannkatt av rasen Sphynx ved navn Leon. 

Når jeg ikke er i skogen, på stranden, rundt i nabolaget, liggende i en hundeseng, eller liggende langflat på sofaen sammen med hundene og kattene jobber jeg som regnskapsfører. Jeg er ingen hemmelig superhelt om natten, dessverre. Uansett trives jeg veldig godt med mitt anonyme liv. Men om jeg skulle vært en superhelt skulle jeg uten tvil ha vært Wolverine! 

Jeg er rettferdig, ærlig og direkte. Jeg har selvironi til tusen og er hysterisk morsom- det er bare ikke alle som har fått det med seg enda. Jeg er i grunn snill og grei, men setter ikke pris på idioter. Da er jeg ikke så enkel å ha med å gjøre, for å si det sånn. Du skal behandle andre slik som du selv vil bli behandlet- jeg snur sjeldent det andre kinnet til! 

De lekne har det godt – Jeg har det strålende. En fin ting å huske på når voksenlivet noen ganger tar litt overhånd og man føler man mister seg selv litt på veien. Jeg blir forresten 23 år for 8 året på rad nå i år. Jeg bare sier det. Og forresten, jeg er ORGANDONOR!

 

32 kommentarer
    1. Så flott det er blitt her da! Ommøblert skikkelig du!! hihih.. Ble veldig oversiktelig og pent! Likte den andre bloggen din også, men her var det veldig oversiktlig! Så Gratulerer! og lykke til! 🙂

    2. Ja, her var det blitt fint 🙂 Ikke bare bare å flytte i ny blogg-leilighet, men adressen var jo i samme blogg-blokka, så du var lett å finne 😀 Fint her da, med nytt interiør og greier 😀 Det ligger ingenting i kategoriene dine, ikke det FØRSTE innlegget en gang, men sånn er det kanskje bare? Inntil videre..? Blir veldig rart og skulle henvise inn til Ellevele i stedet for elinslaaen….men jeg får nok bare venne meg til det 😀

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, dette designet føler jeg er mer oversiktlig- bare jeg får ting ordentlig på plass og får disse linkene til å fungere 😛 he he

      Men takk 😀

    4. frodith: Ja, blir litt annerledes enn den forrige 🙂 Alle kategoriene er tomme bortsett fra “Om meg”, men jeg sliter litt med å få “linkene” til å fungere, så må se litt nærmere på det i dag 🙂 Satt i flere timer i går, men så gav jeg opp! Ha ha

    5. Gratulerer med ny blogg 😀 Den ser kjempe oversiktlig ut, lagde du den selv? Ha en fin dag, her regner det og blåser og er kaldt men ikke inne 🙂

    6. ladyaugust: Takk 🙂 He he, nei, har ikke lagd den selv- bare endret litt småting her og der 🙂

      Det regner her også i dag, men kan jo hende vi er litt mer heldige utover dagen 🙂

    7. Mia: He he.. Her stoppet det på 23 år ja 😉 En fiiiin alder! 😛

      Takk- er ikke bare lett å få alt på plass, men kommer vel i mål tilslutt 🙂

    8. hei beibs her kommer jomfrumelding fra meg til deg fine du <3
      gratulerer med ny blogg....eg savner jo bilder av Iimo og de andre eg da her,men kommer vel mer etterhvert....ellers er layouten her vanskelig for de av oss som er halvblinde å se hva vi skriver i kommentarfeltet da det er microskrift:D Bloggeleiligheten er flott, jammen bra du ikkje flyttet langt fineste du <3<3<3

    9. cuskima: Hei- og så hyggelig at du tok turen innom 😀

      Hvis det er headeren du tenker på, at Iimo og kattene ikke er med så er det fordi det bare er en midlertidig header 🙂 Usikker på om jeg skal ha bilde av alle sammen i headeren slik som jeg hadde på den forrige, men 🙂 Det blir litt midlertidig nå mens jeg prøver å få på plass alt 🙂

      Ja, trur jeg såvidt så i natt at skriften når man kommenterer er mikroskopisk- prøver å finne ut av det for jeg så ingenting jeg heller nesten og jeg har godt syn nå med linser 😛 ha ha. Jeg jobber med mange ting på en gang her, så tar litt tid bare- men kjekt at du sier i fra, for jeg hadde nesten glemt det 🙂

      Ja, jeg må bli i bloggblokka (til Frodith), jeg trengte bare litt mer utsikt, så flyttet et par etg opp bare 🙂 he he

    10. Eg hadde jo stalket deg vettu -blikkje kvitt meg så lett :D:D
      ja nei ting tar tid når man flytter og skal venne seg til nytt format, eg ser den…uansett gratulerer -blir det innflyttingsfezt?

    11. Gratulerer med ny blogg! <3 Kjempe fin! <3 Gleder meg til å følge deg her også jeg! 😉 (og takk for at du fortsatt ønsket å følge meg også!) Klem

    12. Unni: Tusen takk 🙂 Så klart måtte jeg det 😀

      Har jo vært så opptatt, i dårlig form og overalt, så rakk jo aldri den magiske utfordringene din, men 🙁

    13. Liker måten du skriver på og kjenner meg igjen i personligheten din. Det merkelige med meg er at jeg føler meg som verdens kjedeligste OG morsomste person på en gang, sær much! Men jeg liker det. Sitter gjerne og ler høyt for meg selv liksom. Digger hunden min og finner det veldig givende å gå tur med han, som jo er typ det eneste jeg gjør på fritiden. Er ikke så glad i folk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg