OM MEG- 4 TING DU IKKE VISSTE OM MEG.

 

Noen veit kanskje alt, noen veit kanskje noe, mens noen veit kanskje ingenting.

 

//annonselink

4 ting du ikke visste om meg: 

1. Jeg hater når folk går på tå. Ikke spør meg hvorfor, jeg bare hater det. Jeg hater når jeg selv må gå på tå, hvis jeg for eksempel har vært så dum å gå i fra slippersene mine en eller annen plass. Jeg takler ikke skitne sokker, og da går man automatisk på tå hvis man ikke har sko, eller slippers på beina. 

Lillesøsteren min hadde ofte besøk av ei venninne og søsteren hennes i våre yngre dager. Denne venninnen gikk alltid på tå. Jeg holdt på å bli gal. Det bare irriterer meg noe så sykt. Jada, snakk om å henge seg opp i uviktige ting, når det finnes så mye annet fælt her i verden. Det bare irriterer meg. 


SKO // HER – Jeg jobber med irritasjonene mine og gjør ting jeg ikke liker. Stå på tå!

 

2. Jeg er en zapper! Og for de som ikke veit hva zappe er, så er det rett og slett når man skifter kanal på tv. Mange zapper, med andre ord. Jeg er likevel av typen som virkelig zapper fra kanal til kanal. De fleste jeg kjenner trykker seg inn på menyen der de får en total oversikt over hva som går på alle kanaler.

Ikke jeg nei, jeg trykker fra kanal til kanal for å se hva som faktisk vises på skjermen. Jeg må liksom se på skjermen, på hver eneste kanal, hva som vises. Typisk meg har en tendens til å zappe når det er reklame. På en annen side elsker jeg reklame, så det går bra. Man går glipp av mye med å velge menyen.

 

3. Jeg elsker Ellen Degeneres. Jeg syns hu er verdens mest fantastiske person. Hu er så snill, omtenksom, hjelpsom, inspirerende, morsom, faktisk er hu helt hysterisk og bare rett og slett fantastisk på alle måter. Hu gir så utrolig mye av seg selv, og hu gir så utrolig mye til folk som virkelig trenger det. 

I skrivende stund sitter jeg å ser på “Ellen” på tv. Jeg har sett programmet før, så jeg følger ikke slavisk med, men jeg blir aldri lei av å se på repriser. Jeg ler like herlig hver gang, og noen ganger er det umulig å holde igjen tårene. Ellen sier det så fint: “Be kind to one another”. Hadde alle vært som henne! 


Bildet er stjålet fra printerest, visstnok. 

 

4. Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv. Samvittigheten min er så sterk at selv det å ta ei krone i fra kjøkkenbordet hjemme i mine yngre dager var uaktuelt uten å spørre først. Jeg er liksom ærlig og rettferdig og der trur jeg at jeg blir styrt av samvittigheten også. Det er jo en god ting det altså, syns jeg. 

En gang sa jeg til søsteren min at en gutt hadde puttet noe i lommen på jobben hennes, etter at han hadde gått. Jeg er litt glad jeg ikke sa noe mens han var der. Hu blei dritforbannet på meg for at jeg ikke sa det mens han var der. Med tanke på den reaksjonen, tenk da hva gutten hadde fått gjennomgå. My bad. 

 

Visste du noe av dette om meg? 

 

______________________________________________________________

#ommeg #visstedudette #fakta #blikjentmed #zapping #ellen #stjele #irritasjon

______________________________________________________________

18 kommentarer
    1. Dette viste jeg ikke nei.. Jeg har aldri tenkt over om noen går på tå..hehe.. men vi har alle “våre ting” som vi henger oss opp i.. Artig innlegg :)) Fin kveld til deg <3

    2. Ja her var det mye nytt..du hadde blitt gal av meg om dagen da..som har vondt i begge heler og går på tå hver gang jeg reiser meg for å gå..så må jeg gå meg til..og prøve forsiktig ned med helene…hihihih…men tror ikke det syns når jeg går ute altså..men er jo ikke sånn alltid..håper jeg…og så ærlig som deg..det var ikke jeg som ung..da stjal jeg fra faren min så det rant etter…følte meg som den prinsessa og kjøpte masse godteri og is.. men aldri stjålet i butikk da…ha en god kveld!

    3. Altså…
      1) Jeg har gått på tå mye denne helga for å strekke ut i valglokalet og gjør det også under oppvarming på korøvelser 😀 ert..ert..
      2) Nå har jeg nesten ikke tatt i fjernkontrollen på tv.. den er ikke min greie.. så det så..
      3) Hun er bare herlig, skinner som den sola som burde smelte barrierer som ennå finnes i så mange samfunn
      4) Jeg tror ikke min tyveri koffert er verd noen utstilling..

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: He he- skal ikke se bort i fra at hodet mitt hadde kokt, men jeg er såpass hyggelig at jeg ikke kommenterer det, eller klikker på folk av den grunn, jeg bare irriterer meg veldig 😛 ha ha..

      Oida, blei du tatt for det av faren din noen gang? 🙂

    5. dedicat: Jeg kunne jo aldri ha blitt turner, danser og den slags for de går jo mye på tå 😛 Jeg også må jo stå litt på tå for å strekke ut og under noen treningsøvelser, men sånn er det jo bare. Men å gå på tærne bare for å gå på tærne- bahh 😛 Ha ha.. Ja, Ellen er helt super <3

    6. Ja jeg ble tatt…og fikk husarrest og kjeft..men tror jeg fortsatte etterpå..bare tok litt mindre..hihihi….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg