13 SPØRSMÅL OG SVAR.

 

Bare for gøy. 

 

1. Når sa du at du var glad i noen sist? 

– Før solen sto opp i dag. Jeg sier det hver dag, flere ganger om dagen. Og nei, ikke kun til Petter. 

2. Stjernetegn? 

– Tyren.

3. Er foreldrene dine gift, eller skilt?

– De er skilt, noe de har vært i over 30 år nå.  

4. Har du tattoveringer? 

– Ja. 3 stk. Skal ha 4 før jeg gir meg. 

5. Er du sosial? 

– Ja, men jeg trives også veldig godt i mitt eget selskap. 

6. Hva sover du i?

– Naken, eller i undertøy. Nå om vinteren er pysjen godt brukt, også sovesokkene mine- desto tykkere desto bedre.

7. Hva er det siste som fikk deg til å gråte? 

– Jeg gråt av glede inni meg (alle stirret på meg så jeg holdt igjen) når jeg fikk billett til Ed Sheeran konsert til sommeren. 

8. Hva verdsetter du mest i et vennskap?

– Respekt, tillit og ærlighet. En venn er som en kjæreste, bare med mindre sex i forholdet.  

9. Favoritt sang?

– Perfect, med Ed Sheeran.

 

10. Hva sto det på den siste sms’en du fikk?

– Sendingen din fra PM International er klar til å hentes på Kiwi. 

11. Si fem positive kvaliteter om deg selv?

– Ærlig, morsom, sta, trofast og hjelpsom.

12. Piercing?

– Nei, men jeg har hatt i tungen og navlen. Jeg har hull i ørene, men regner ikke det som piercing. 

13. Gir du penger til tiggere? 

– I utgangspunktet ikke, men det hender likevel. Du kan lese mer om det her. 

 

Kopier gjerne og svar på disse spørsmålene du også. 

 

_____________________

#ommeg #spørsmål #svar

_____________________

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg