TYPISK ELIN- JEG GJØR OG SIER SÅ MYE RART.

 

Typisk Elin- alle som kjenner meg veit hva det vil si.

 

Er det noe jeg er ekspert på, så er det å drite meg ut. Jeg har selvironi til tusen så jeg er ikke akkurat redd for å drite meg ut, men noen ganger blir jeg faktisk flau på mine egne vegne. Sånn når jeg greier å gjøre så dumme ting at man nesten ikke skulle tru det var mulig en gang. Store og små flauser. 


Typisk Elin.
 

Når man er meg blir det fort mange historier, for å si det sånn. Og siden jeg eier nok av selvironi og ikke tar meg selv så høytidelig at det gjør noe, så har jeg null problemer med å dele alt det rare jeg greier å si og gjøre. Litt humor må man ha. Så da veit du hva du kan vente av “Typisk Elin” fremover. 

 

Gjør og sier du mye rart?

 

_______________________________________________

#typiskelin #typisk #flaut #flause #rart #selvironi #humor

_______________________________________________

17 kommentarer

Siste innlegg