HVERDAG- SPAHELG.

 

Spahelg blir sikkert bra det.

 

I morgen reiser hele jobben til Kragerø for et lite spaopphold. Dette har vi planlagt lenge, likevel kom helgen veldig brått på. Selv om de fleste er klare for spa, så er vi ikke helt der at det skal skje i morgen allerede. Det er rart det der, hvordan slike dager plutselig bare kommer brått på.

Jeg er ikke så fan av spa, men jeg har bestilt en behandling jeg også, som jeg ikke husker i farten hva var. Utenom det regner jeg vel med å finne et varmt boblebad, eller noe, som jeg kan sitte i. Det blir sikkert bra. Det er alltid koselig å finne på ting sammen med kolleger. 


(Bildet er lånt fra www.krageroresort.no).
 

Og etter noen nok så hektiske og intensive måneder på jobb så tenker jeg nok det skal bli godt for alle med et lite spaopphold fra i morgen kveld til lørdag ettermiddag. Jeg er som sagt ikke så fan av spa, men etter noen nær døden opplevelser hos fysioterapeut blir vel dette helt supert!

Jeg får vel komme i gang med litt ryddig og vasking, og ikke minst pakking. Lite teit om jeg skulle glemme badetøy liksom, fordi jeg har det så travelt i morgen tidlig. Jeg er ikke en gang sikker på om jeg har badetøy som passer. Kremt. På tide å finne det ut! 

 

Liker du å være på spa?

 

_________________________________

#hverdag #spa #kragerø #kragerøresort

_________________________________

18 kommentarer
    1. Alltid spennende å prøve badetøy etter lang tid..hihih..håper den passer! De krymper fælt i skapet..Blir bra dette..og bare be terapauten om å ikke ta i så mye..jeg var helt mørbanket etter en sånn behandling..men jeg tåler lite altså..Kos deg! Blir godt å avslappende! God tur!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg brukte badetøyet i romjulen, men veide meg hos veterinæren for et par måneder siden og da hadde jeg ikke lagt på meg et gram, så satser på den passer 🙂 ha ha..

      Ja, jeg er jo nok så ødelagt i kroppen allerede av fysioen, så her må det puselanker til skal jeg overleve 😛 he he

    3. Hørtes veldig deilig ut. Spa er jo digg enten det er i et boblebad, eller om det er med en behandling. Jeg er heller ikke SÅÅ glad i disse behandlingene, men man har vel godt av det innimellom likevel, haha 🙂

    4. Har vært på spa..og har forsøkt massasjebehandling et par ganger…men liker best å bare kose meg på egenhånd i basseng og badstue ..og nyte god mat :)) God tur og nyt oppholdet :))

    5. Det blir koselig å komme seg vekk litt da, og bare slappe av! <3
      Jeg er heller ikke noe fan av spa! Men boblebad er jo ganske godt! 😉 Kos deg iallfefall!

    6. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Jo, vi har forhåndsbestilt så jeg må nok ta den behandlingen jeg valgte 😛 ha ha.. Men det blir sikkert bra 😀 Og uansett får vi tid til boblebad/badstue også 🙂

      He he.. Jeg skal ikke ta på de 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg