HVERDAG- STATUSEN SOM BESKREV ÅRETS FØRSTE DAG.

 

Sånn kan det gå. 

Man kan vel bokstavelig  talt si at jeg har hatt en skikkelig grøftefyll. Kremt. Alt skal være prøvd sies det og jeg veit nå at jeg i fremtiden absolutt ikke trenger å smake på tequila. Jeg har hørt mange morsomme tequilahistorier, om man kan kalle de morsomme. Min er nok ikke mindre morsom.

Nok om det. Nyttårsfeiringen var veldig, veldig bra, så lenge hukommelsen min varte. Noen ganger tar livet en overraskende vending og man blir kjent med nye folk som virkelig beriker livet sitt. Det er en fantastisk følelse. Jeg føler meg i grunn veldig heldig. Året kan bare bli bedre, tenker jeg. 

 

Har du hatt en fin start på det nye året så langt? 

 

___________________________

#hverdag #nyttår #feiring #heldig

___________________________

28 kommentarer

Siste innlegg