BLOGGERE- VERDENS BESTE FRODITH.

 

Frodith er både best, fantastisk og veldig flink!

 

Som noen kanskje fikk med seg, og kanskje til og med var med på, så hadde Frodith en julekalender i løpet av desember. Jeg var med, i alle fall så ofte jeg kunne i håp om å vinne av de superflotte premiene hennes. Jeg hadde nemlig sett på forhånd at hu hadde mange luer hu skulle dele ut. 

Jeg elsker luer. Jeg kan liksom aldri få nok luer, for å si det på den måten. Så jeg håpet jo så klart at jeg skulle være så heldig å vinne. Det så veldig dårlig ut lenge, men jaggu hadde jeg vinnerlykke på en av de siste dagene i kalenderen. Heldige meg vant en utrolig fin lue, med dusk og greier. 

Frodith er både best, fantastisk og utrolig flink. Tenk så mye tid hu må ha lagt ned for å lage disse luene til kalenderen sin. Det sier bare litt om hvor fantastisk hu faktisk er. Herlighet, jeg bare digger disse luene. De er kule! Jeg har nå to luer i fra Frodith, men man kan jo ikke få nok av luer.

Tusen takk, Frodith, for den superflotte luen som lå i postkassen min når jeg kom hjem i fra juleferie i går. Jeg blei veldig, veldig glad når jeg så det var en dusk på den. Gøy at du faktisk husket at jeg for lenge siden sa jeg håpet på å vinne en med dusk på. Jaggu har jeg litt flaks innimellom altså. 

 

Var du så heldig å vinne lue i julekalenderen til Frodith?

 

________________________________

#bloggere #frodith #lue #kalendergave

________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg