TRENING- KJEDELIG TRENING.

 

I dag trudde jeg nesten at jeg skulle stryke meg under treningen. Ikke at det er så uvanlig.

 

I dag hadde vi trening jeg kategoriserer som kjedelig. Vi hadde spinningsykler ganger to, romaskin og en slik gåmaskin av noe slag, der det ser ut som om man går på ski, og så øvelser på matte mellom maskinøvelsene. Mattetrening kan jeg like, men slike maskiner er ikke helt min favoritt altså. 

Spesielt spinning er noe jeg hater mer enn alt annet, til og med mer enn styrketrening og sirkeltrening i seg selv. Det er jo så vondt i rumpa og sitte å tråkke på disse syklene. Vi var kun fire stk på trening i dag og jeg var det eneste som syns det var kjedelig, så jeg lot være å si noe om det. Smil og vær glad.

Jeg overlevde timen, så vidt. Det var så mye bein i dag, og beina mine er ikke så samarbeidsvillige. Gruer meg litt til stølheten jeg er helt sikker på kommer. Jeg har tøyet ut to ganger allerede, men jeg blir alltid støl uansett. Dag to er verst, så jeg gruer meg mest til lørdag, kan man si. Men, men. 

Nå har jeg tatt juleferie til over nyttår. Jeg må komme i gang med å rydde litt, vaske mye og pakke det som kan pakkes i dag. Jeg er ikke så god på pakking, i grunn. Uansett får jeg ikke pakket så mye før i morgen, så jeg bør vel heller konsentrere meg om bilen i kveld, slik at hundene er bedre sikret. 

 

Har du trent i dag? 

 

___________________________

#trening #kjedelig #sirkeltrening

___________________________

12 kommentarer
    1. Uff..ja spinning er ikke noe for meg heller! Mannen min syns det er sååå gøy! herlighet..hvordan kan noen syns det!!! hihihi..håper du ikke blir så alt for støl..men akkurat som meg..så vet du nok at det kommer ja..hihih. Ha en god tur, og god pakking!

    2. Jeg har forsåvidt trent i dag, for det har vært heeelt kaos på jobb! Dessuten har jeg unghund, hvillket i seg selv er trening av både det ene og det andre (prøver jeg å fortelle meg selv, i alle fall) Haha! Nyt julen med god samvittighet, nå 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er jo sååååå kjedelig. Du bare sitter deg å tråkker med beina og får gnagsår i rumpa liksom 😛 ha ha..

      Stølheten var ikke så alt for verst altså- heldigvis 🙂

    4. Hundeinstruktør Linda Rolijord: Du sier noe der- min jobb tilbyr ikke sååå mye trening i seg selv, derfor har vi denne faste dagen i uken hvor vi trener sammen 🙂 Ha ha.. Og, hund, uansett alder, nesten, er jaggu trening i seg selv ja, på mage måter 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg