FLINKE PETTER.

 

Litt må man jobbe.

 

I dag skulle vi en tur til byen for å se målgangen på Monilittløpet. Broren min og en kollega skulle delta i år, så da måtte vi heie litt. Vi var spreke og gikk til byen i dag, Petter og jeg. Vi skulle egentlig gå sammen med de over her, men slik blei det ikke, så jeg og Petter måtte gå aleine til byen og så møtte vi de der i stedet for. Petter bar kløv med drikkeflakser i.

Vannet smaker ekstra godt når man har vært flink gutt og båret det selv.

Det var ganske varmt i dag, ca. 18 grader når vi gikk til byen, så vi hadde to drikkepauser på veien. Viktig å ikke bli for varm når man jobber hardt. Flinke Petter. Når vi kom til byen tok vi av kløven slik at han ikke skulle bli for sliten og for varm.

Man blir tørst i varmen.

Vi byttet til vanlig sele og sendte kløven med broren min som skulle kjøre hjem igjen. Jeg planla det slik at han kun skulle bære kløv ned til byen, mens han enda ikke var sliten. Hjem igjen er det bratt som fy, så da er det greit å ikke bære på ekstra vekt. Han hadde sikkert klart det fint, men vi overdriver ikke treningen på varme dager. Nå er vi hjemme og slitne.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hundogkatt #hund #irskulvehund #kløv

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg