SLITEN MED GOD SAMVITTIGHET.

 

Det er helt greit å trene på en lørdag. 

 

I dag var jeg som nevnt i forrige innlegg i byen med Petter og naboen. Vi gikk til byen begge veier, Petter og jeg. Turen varte i 2.5 timer. Og for alle som er kjent i Halden så bor jeg på baksiden av Fredriksten festning- det er med andre ord helt sykt bratt å gå hjem. Og siden det er russens landstreff på festningen måtte vi i tillegg gå rundt. Vi er ganske spreke.

Jeg strekker på nakken, hvis noen lurer på hvorfor jeg ser teit ut. Og så er jeg dritsliten.

Jeg hadde ikke vært hjemme lenge før jeg brått bestemte meg for å ta en tur på Family og trene. Jeg fikk aldri trent på torsdagen som planlagt, så jeg ligger to dager etter. Jeg pleier å trene på lørdager til vanlig også, men da pleier jeg ikke å ha en 2.5 timer gåtur i forkant. Jeg begynte likevel med 15 minutter på mølla som oppvarming. Mest gåing, litt løping.

Ellers trente jeg styrke med litt ulike øvelser. Jeg hoppet til og med tau. Jeg hadde helt glemt at jeg faktisk var god på det, sett bort i fra at det høres ut som en elefant som hopper. Så da fikk jeg en økt med både kardio og styrke. Det er fordelen med å trene i helgene, at det ikke er så mye folk slik at det faktisk er plass til å trene styrke også. Ellers er det litt fult.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #styrke #kardio #

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg