MITT SISTE INNLEGG HER INNE- FOREVER GOOD BYE.

Jeg har det mye bedre der jeg er nå.

 

Dette blir mitt siste innlegg her inne. Jeg har byttet plattform til nouw. Der får jeg alt det jeg en gang fikk her inne. Jeg kan følge blogger som kommer opp i feeden min, jeg kan kommentere hos andre og jeg får svar når de har svart på kommentaren jeg la igjen. Det er mye enklere å sette sammen et innlegg og frustrasjonen er ikke eksisterende.

Jeg kommer fortsatt til å følge alle dere jeg har “fulgt” her inne, men på en litt annen måte. Bloglovin’ ser ut til å ha sluttet å virke. Mange av dere har vel allerede merket at det ikke går an å åpne innlegg fra denne plattformen? Det går, man må bare krysse ut litt toppmenyer og slik etter at man har trykket seg inn på et innlegg. Så veit dere det.

Ellers ser som sagt Bloglovin’ ut til å ha sluttet å virke. Min side oppdaterer i alle fall ikke lenger og jeg får kun opp innlegg fra dere som er minimum 3 dager gamle. Jeg har prøvd å oppdatere og logge ut og inn på nytt uten at det hjalp. Jeg har sluttet å følge alle på nouw der inne siden jeg får de opp i feeden min på den nye bloggen. Good bye, Bloglovin’.

Fremover kommer jeg derfor til å finne de jeg har på facebook nettopp der og jeg kommer også til å bruke forsiden på blogg.no i håp om å finne dere andre som ikke er på facebook. Jeg syns det er kjempetrist at det har blitt slik, men det er noe blogg.no selv har valgt, så da velger jeg å takke for meg her inne. Hva som skjer med denne bloggen veit jeg ikke.

 

GOOD BYE!

 

ELEVELE 

0 kommentarer

Siste innlegg