NYTER FERIEN.

 

En liten ferie er bedre enn ingen ferie.

 

Denne påsken kan man virkelig ikke klage på. Flere dager med nydelig vær å nyte. Og bedre skal det visst bli, har jeg hørt? I tillegg er det jo en liten miniferie med hele 5 dager fri, inkl. helg. Noen tok fri hele forrige uke, men jeg jobbet mandag til onsdag. Men herlighet, jeg har nytt hver fridag, så jeg klager ikke. Vi koser oss med grilling hjemme og turer i skog og mark.

Vi har vært et par turer til Ertehytta og litt småturer her og der. Det har egentlig vært for varmt å gå tur midt på dagen, så det har blitt turer på formiddagen og kvelden. I dag skal vi på tur med kollegaen min og Ronaldo igjen og det gleder vi oss til. Vi har bestemt oss for å gå tur oppe ved Erte. Jeg går meg som regel vill der oppe, men ikke i dag altså! Vi gleder oss.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #tur #påske #fri

4 kommentarer
    1. Hehe…må flire litt og. Det er steder jeg heller ikke går på tur alene, nettopp fordi jeg er utrolig flink til å rote meg bort 😉
      Herlig med påske og mange sammenhengende fridager, og dette fantastiske været ♥
      Vi får nyte det max denne siste dagen også ♥

      1. Skal jeg på helt nye steder må jeg passe på at jeg har med mobilen så jeg kan ringe noen hvis jeg skulle gå meg helt bort 😛 ha ha.. Første gang jeg gikk meg vill oppe ved Erte hadde jeg glemt mobilen hjemme typisk nok 😛 Ja, i dag nyter vi siste fridag 😀

    2. Har jo registrert at det har vært knallvær i sør hele påska, og veldig bra er det 🙂 Slett ikke verst inord heller. Men slo om på langfredag. Men det viktigste er jo å kose seg og ha det bra 🙂 God tur idag, og ikke gå deg vill da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg