HVERDAG- DET VAR SÅ VERDT DET!

 

Amazing! 

 

Det har blitt veldig mye gåing i denne langhelgen med Skalldyrfestivalen i Mandal. Så mye gåing at jeg har gått på meg betennelse alle veier. Jeg trur til og med jeg har gått på meg betennelse i rumpa! Jeg har ikke det altså, men det hadde ikke forundret meg om jeg fikk det til. Det hadde vært litt typisk min flaks. 

I går var siste dagen for oss. De har åpent noen timer i dag også, men jeg er mettet for noen år jeg nå. I går dro vi dit ganske seint på kvelden. Vi var der rett før halv ti. I går var nemlig eneste målet å se på Kurt Nilsen og han skulle ikke på scenen før halv elleve. Ingen av oss orket å traske rundt times vis før det. 


Så klar for Kurt Nilsen! Jeg gidder ikke å nevne hvilket nr i bildeserien dette er… 23! Jeg hadde ikke tid til å bli mer fornøyd.

Vi skulle bare akkurat rekke å kjøpe en bursdagsgave og løpe tilbake med den i bilen og så finne en grei plass for å se konserten. Vi rakk et par andre ting også. Tiden går på ordentlig ekstra sakte når man gleder seg til noe! Jeg er så fan av Kurt Nilsen at jeg har gledet meg i evigheter til denne konserten. 

Og som vanlig var han helt amazing! Det finnes ingen andre som synger så sykt bra live, som det Kurt Nilsen gjør. Han er helt konge. Det var ganske tortur å stå rett opp og ned i 1.5 timer på brostein med betennelse i hofter og knær, vondt rygg og jeg veit ikke hva, men det var så sykt verdt det for Kurt Nilsen! 

 

Liker du Kurt Nilsen? 

 

________________________

#hverdag #kurtnilsen #konsert

________________________

14 kommentarer
    1. Herlig med sånne festivaler 🙂 Her går det mot Rognan dager neste helg 🙂 Men vi er nå mest og titter på dagtid 🙂 Men så bra at du får med deg det aller meste 🙂 Er bare innom her og tar en kjapp titt. Er ikke like moro når man ikke får lage innlegg.. og får tilgang til bilder 😛 Men det kommer tider etter dette 😀 Nyt søndagen 🙂

    2. dedicat: Ja,det er koselig å få med seg litt når det først skjer noe i traktene 🙂 Vi har bare vært rundt 3 timer hver kveld siden torsdag, så i går blei det liksom kun den konserten, men det var mer enn nok <3

      Så kjedelig at systemet ikke virker for deg. Håper du finner ut av det så du kan dele innlegg igjen 🙂

    3. Kjempe flott bilde av deg!! og ja.jeg liker kurt nilsen jeg også..men hadde nok ikke stått så lenge for han nei…Så bra dere koste dere!! ha en god søndag!

    4. Kurt er en flink kar som reiser fra festival til festival. Med kanintenner og bergensdialekt holder han fansen i sin hule hånd. Men ikke min type. Skalldyrfestival høres koselig ut med sikkert mye krabber, blåskjell og hummer.

    5. Helge: Jeg syns han er helt fantastisk 😀

      Nja, ikke så mye hummer, mest reker faktisk 😛 Jeg liker ingen av delene, så for meg kan det være det samme 😛

    6. Liker Kurt Nilsen men ikke hørt ham live.. Liker skalldyr også :)) Mye trasking kan man kjenne på i ettertid ja..håper det “går seg til”..hehe..Syns bildet ble veldig fint jeg :)) Fin kommende uke til deg <3

    7. annebe: Anbefaler Kurt Nilsen live på det sterkeste- han er helt rå <3

      Ja, går nok snart over, bare jeg får trykt innpå litt medisiner 🙂 Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg