HVERDAG- OPPDATERING UKE 16.

 

En liten oppdatering over uken som gikk.

 

Mandag: Som så mange ganger før rekker man ikke alltid så mye mer enn en oppdatering på mandager. Hvis du ikke fikk med deg forrige ukes oppdatering kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: I mai i fjor var jeg på et fotokurs i Fyresdal, hvor jeg lærte mange nyttige ting innen foto. Nå er teori og praksis i foto to vidt forskjellige ting, men det hjalp veldig å få en bedre forståelse for utgangspunktet i innstillingene. Jeg vil anbefale alle som liker foto å bli med på et kurs i sitt nærområde.


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra fotokurset jeg var på i fjor. 

 

Onsdag: Etter å ha vært på fotokurs blei jeg så klart inspirert til å gå ut å prøve ut i praksis, på egenhånd, det jeg hadde lært. Det er ikke bare lett, men det er veldig gøy! 


Trykk på bildet for å se resten av bildene jeg tok etter fotokurset. 

 

Torsdag: I morgen dra jeg til Kragerø Resort med jobben for en liten spahelg. Det blir sikker veldig bra. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers er jeg kjent for å gjøre mye rart, og det har jeg så klart null problemer med å dele. 


Trykk på bildet for å lese mer om “Typisk Elin”. 

 

Fredag: Siden jeg er på spatur har jeg lagt ut en spørsmålsrunde. Det er lov å stille spørsmål enda. 


Trykk på bildet for å komme til spørsmålsrunden. 

 

Lørdag: Borte bra, men hjemme best! Spa er ikke min nye favoritt, men det har vært et hyggelig opphold.


Trykk på bildet for å lese mer om spaoppholdet i Kragerø. 

 

Søndag: I dag er jeg maks sliten, men Petter og jeg tok en tur på stranden og der fant jeg så klart litt småtterier å ta bilde av. Jeg liker best når jeg kan ta bilder på turene våre.


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra stranden. 

 

Det var min uke. En veldig fin uke, i grunn. Jeg har “mimret” litt da, med innlegg fra den forrige bloggen, men det er lov. Satser på at denne uken blir like bra. Jeg kan ikke klage så langt i alle fall. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

11 kommentarer

Siste innlegg