HVERDAG- HØSTLIG MORGEN.

 

Jeg elsker en god start på dagen. 

 

I dag var det grått og litt regn når vi gikk morgenturen, men det gjorde ingenting. Det var bare litt duskregn og det er bare deilig. Man blir ikke direkte våt av det regnet. Temperaturen var veldig grei og vi hadde generelt en veldig fin tur. Jeg fant Mini liggende på en stein oppe i bakken, så han blei med på turen.


Lys og refleks må frem nå. Litt lys fra lyktestolpen ved siden av hjalp. 

Det var en skikkelig høstlig morgen, og jeg bare kan ikke annet enn å nyte det! I dag var det faktisk såpass mørkt at vi egentlig burde ha funnet frem lys og refleks. Jeg hadde ikke på linsene når jeg gikk tur, så det tok litt tid før jeg oppdaget hvor mørkt det faktisk var. Vi møtte uansett ingen biler i dag. 

 

Liker du høstlige morgener? 

 

________________________

#hverdag #høst #morgen #tur

________________________

16 kommentarer
    1. Ja nå må nok refleks og lys frem..og godt dere ikke traff på noen bilder…hihih..som du skrev…men mener nok biler..( jeg må ofte gjøre om her også..for biler blir bilder…rart det der…) Håper dagen har vært fin!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha ha ha- akkurat som at jeg skriver “hunden” i stedet for “huden” 😛 Går litt fort i svingene, og det er vanskelig å lese korrektur på seg selv, for man veit jo hva det står og leser derfor riktig, selv om det er feil 😛

    3. Anne Grethe Seljordslia: He he.. Det er vanskelig å lese korrektur på seg selv, for man veit jo hva som skal stå og leser riktig selv om det står feil 😛 Noen ganger, veldig ofte, så skriver jeg jo hunden i stedet for huden 😛 ha ha..

    4. Det var ordentlig høstlig i dag ja, og litt regntungt. Det er litt vanskelig å komme seg opp om morningen det er mørkt! Skal jeg bære ærlig så liker jeg høstmorningene, når det er litt frostrøyk på bakken og sola titter opp å lager en litt trolsk stemning 😊

    5. Vera Lynn: Jeg elsker å stå opp når det enda er litt mørkt ute- det er så deilig å våkne i takt med at det lysner mer og mer 😀 Ellers er jeg enig med deg at litt frostrøyk og solen på vei opp er nydelig og trolsk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg