HVERDAG- OPPDATERING UKE 7.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: I dag har hundene og jeg vært på stranden en tur- det er alltid like kjekt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg vært på varmtvanntrening i dag. Ikke at vannet er så veldig varmt at det gjør noe! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: I dag var det et innlegg om produkter som er testet på dyr som sto på agendaen. Trykk her hvis du vil lese om det.

 

Onsdag: Tommelen opp for Radio Norge!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers lurer jeg litt på hvorfor den gamle bloggen min fremdeles har mange flere lesere enn den nye bloggen min. Det er jo litt rart. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Jeg har trent i dag, men var så fryktelig sliten i forkant, så det gikk ikke så alt for bra. Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget.  

 

Fredag: Helt Pingvin etter treningen i går!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Jeg var redd jeg måtte kjøpe ny kjole, igjen. Litt svart humor må man ha innimellom. Trykk her for å komme til innlegget. 

Ellers måtte jeg dele et litt i overkant søtt bilde av Leon. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Dinosaurmamma. Det er det vi skriver om i dag liksom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og i dag fant jeg et lykketroll mens jeg drev rundt å ryddet litt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Skal si jeg har vært aktiv! Formen er fremdels ikke helt på topp, men den er så mye bedre enn den var bare for et par måneder siden. Det er en god følelse. Nå skal jeg hive i meg litt mat, før det blir litt enkel trening og tur med hundene litt seinere i kveld. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer

Siste innlegg