MIKROHYTTENE I KRAGERØ.

 

Endelig skal vi tilbake! 

 

Trykk her hvis du vil lese om forrige tur til Mikrohyttene i Kragerø.

Hytta er altså så stilig!

Siden jeg stort sett alltid har det jeg trenger, og ikke er en typisk materialistisk person av meg, har jeg fått hyttetur i bursdagsgave. Vi reiser på torsdag og kommer hjem på lørdag. Vi skal tilbake til Mikrohyttene i Kragerø og jeg gleder meg som en gal. Når vi var der i romjulen holdt husbonden på med en ny hytte, Torv, og det er den hytten vi skal ha denne gangen.

Vi var der som sagt i romjulen i fjor og da var det litt begrenset med aktiviteter vi kunne finne på. Det var også for mye snø til at jeg orket å gå så alt for lange turer. Denne gangen skal vi gå tur langs den nedlagte jernbanen og vi skal leie kano. Vi gleder oss begge to til å tilbringe et par dager på Mikrohyttene igjen. Det er så fint der- absolutt et sted å anbefale.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #bursdagsgave #mikrohyttene #natur

0 kommentarer

Siste innlegg