HVERDAG- SLITEN DAG.

 

Null energi og mindre enn det. 

 

I dag har jeg ikke orket å gjøre noen ting, sånn ca. Jeg hadde store problemer med å komme meg opp i dag, og etter en liten tissetur ut i grøften med Petter fikk jeg kavet meg til sofaen hvor jeg har ligget som et slakt i hele dag. Jeg veit ikke hvor mange av de timene jeg sov, men jeg trur det var alt for mange. 


I mangel på noe å legge ut. 

Jeg har fortsatt null energi, men Petter har i alle fall fått strukket litt på beina, og jeg fikk kavet meg en tur til butikken. Jeg måtte blant annet kjøpe plaster. Jeg kuttet meg på kniv tidligere i dag, og sist jeg kuttet meg var jeg tom for plaster da også. Blir vel liggende på sofaen resten av kvelden nå. Jeg er sliten.

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

____________________

#hverdag #energi #sliten

____________________

10 kommentarer
    1. Margrethe: Jeg hater slike dager :O Fikk så vidt med meg at det var fint vær i dag, så skulle jo gjerne vært på en fin tur med Petter, men satser på en bedre dag i morgen og fint vær da også 🙂

    2. Når jeg tenker etter har jeg egentlig hatt en veldig fin dag, men nå som kvelden kommer er nok energien brukt opp. Det tar på å jobbe 100%, litt mer enn jeg var forberedt på. Håper dagen din blir bedre i morgen ;o))

    3. Vera Lynn: Så bra at du har hatt en fin dag – da er det jo helt greit å være litt sliten på kvelden <3

      Ja, satser på en bedre dag i morgen <3 Prøver å lese rundt på blogger nå mens jeg er våken, men blir ikke så mange kommentarer, dessverre.

    4. Kjedelig med sånne energiløse dager…..og da går jo som regle alt galt også…håper dagen i dag blir bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg