HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg er så trøtt i dag. 

 

Jeg var i grunn trøtt fra jeg sto opp. Jeg var på jobb til rett over åtte en gang og har i grunn gjespet siden det. Skallebank har jeg også hatt i hele dag. Verst var det når jeg dro på meg tidenes hikke! Jeg seriøst hikket 3 ganger i minuttet i nesten en hel halvtime. Det er irriterende, og ekstra vondt for hodet. 

Men det gav seg heldigvis etter jeg styrtet nesten en halv liter med vann, to ganger! Så fikk jeg hikke når jeg kom hjem igjen, men det varte heldigvis ikke så lenge. Egentlig burde den kanskje ha vart kjempelenge, for da hadde jeg mest sannsynlig ikke sovnet på sofaen. Å våkne kl. 21.10 er lite teit da. 


Vi er her i dag hele gjengen.

Jeg skal være i Kristiansand passe tidlig i morgen, så jeg burde liksom greie å sove i natt slik at jeg ikke er dødstrøtt i morgen også. Men men, det dreit seg, kan du si. Nå begynner snart The Walking dead, så det kan jo hende jeg rekker å bli trøtt på nytt før jeg legger meg slik at jeg sovner passe fort. 

Hundene har fått en liten tissetur, så nå skal de få kveldsmat før jeg parkerer meg selv i sofaen foran tv’en en times tid. De er passe slappe i dag. Men da satser jeg på at de har nok energi til et lite hundetreff i morgen formiddag. Det blir koselig. Lenge siden vi var litt sosiale nå. Sier natta jeg. Natta!

 

Sovner du lett på sofaen? 

 

_______________________________________

#hverdag #natten #sove #trøtt #thewalkingdead

________________________________________

19 kommentarer

Siste innlegg