JEG LEVER, DET ER BARE DET AT.

 

Dagene går og jeg er sliten.

 

Det blei visst stille noen dager nå. Jeg har hatt litt mye å gjøre på kveldene de siste dagene, så da blir det lite livstegn da. I går var jeg på spa, på The Well, og der er det ikke lov med telefon, så da blei det liksom ikke livstegn på snap heller. Jeg har sett nok pupp og pung for flere år fremover. Kanskje derfor det er forbudt med telefon der? Greit for meg, uansett grunn.

Full arbeidsdag i går, for så å dra rett på spa etter jobb har slått meg helt ut i dag. Jeg sto opp nok så tidlig, mest fordi jeg holdt på å tisse i pysjen, men greide ikke å holde meg våken mer enn et par timer på sofaen før jeg sov i nesten 7 timer. Sånn kan det gå. Jeg lever, det er bare det er at jeg er fryktelig sliten. Satser på jeg er litt mer våken i morgen igjen.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #spa #sliten

12 kommentarer
    1. Flott at folk må legge fra seg telefonen på slike steder. Man klarer seg fint uten noen timer. Dagene går og ting må gjøres, har mange ting jeg skal gjennomføres til uka. Men mulig jeg tar en liten reise, skaffer meg noen kulturopplevelser, skaffer ting til leiligheten eller bare utsetter noe av det. Ha en fin kveld.

      1. Ja jeg syns det er kjempeflott. Jeg liker ikke at andre løper rundt med telefonen sin og filmer og tar bilder på slike steder da sjansen for at jeg kommer med er stor 🙂

        Håper du får noen nye kultutopplevelser da- det er sjeldent feil 😀

      1. Ja, avslappende og fin atmosfære. Men neste gang skal jeg ikke ha vært på jobb hele dagen- var såvidt jeg orket å kjøre 1.5 timer hjem igjen etterpå liksom 😛 ha ha

    2. Får håpe du får slappet og samlet krefter til ny arbeidsuke (advarsel : jeg er tilbake 100% fra imorgen, mandag 😂)
      – og tut imorgen igjen – blir koselig, som alltid – bare Raken holder seg borte 🙈😱

    3. Deilig å hente seg inn litt igjen, og det trengs selv om man har vært på spa. Spørsmål: Man må vel ikke sprade naken det hvis man ikke vil?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg