SOM JEG GLEDER MEG!

 

Jeg kan nesten ikke vente! 

 

Jeg har fått tidenes beste julegave! Jeg føler jeg sier dette hvert år nå, til bursdag og jul, men det er sant. Kristoffer har virkelig slått på stortrommen i år igjen. Vi skulle egentlig ikke kjøpe julegave til hverandre, men heller sette inn penger på felleskontoen og ta en langhelg i Stockholm en gang nå ut på nyåret, eller våren. Jeg har ikke vært i Stockholm siden jeg var liten.

Fra gårsdagens tur.

 

Men så blei det til at jeg kjøpte en liten gave likevel, bare for å ha noe under juletreet sammen med alle andre. Jeg sa til Kristoffer at vi snakket om maks fem hundre kroner, ikke mer enn det! Plutselig får jeg melding om, mens jeg er på jobb, om jeg må fikse hunde- og kattevakt fra 27-29 desember, for han hadde kjøpt julegave til meg. Til oss blir mer riktig å si. Vi skal på tur sammen!

Jeg blei så klart helt sykt nysgjerrig, men jeg fikk ikke vite noe før julaften. Hunde- og kattevakt var fikset og når jeg endelig fikk pakket opp gaven trudde jeg nesten ikke mine egne øyne en gang. Vi skal på hyttetur i Kragerø, ute i skogen i en mikrohytte som står på påler 7 meter over bakken av et stup og med tidenes utsikt. Jeg har gledet meg så sykt mye og i morgen drar vi endelig!

Det er dessverre ikke lov med dyr dit vi skal.

 

Vi blir som sagt borte til lørdag og skal bare kose oss ute i naturen i to dager. I dag skal vi pakke og skrive handleliste til det vi må handle på veien i morgen. Petter skal til faren min i kveld, og Ellinor skal hjem til flokken sin. Cupid skal til ei venninne, og Pus blir hjemme med naboen. Dyrene er med andre ord i de beste hender, så vi kan slappe av med god samvittighet ute i skogen.

♠ ELEVELE ♠

20 kommentarer

Siste innlegg