KALDT PÅ FREDRIKSTEN FESTNING.

 

Man må på festningen på julaften.

 

I dag var det kaldt når vi skulle på den obligatoriske turen til Fredriksten festning. Kristoffer sa 8 minus og det trur jeg på. Kaldt var det i alle fall, men det var en fin tur. Vi tok med nabohunden Mio på tur også. Han er en liten Yorkshire terrier. En trivelig fyr.

Turen går så klart opp til Klokketårnet. Da har man utsikt over hele byen. Ikke i dag da, for i dag lå tåket tett over hele byen, så man så bare litt. Men det er greit for meg, for jeg syns uansett ikke byen er så fantastisk flott å se utover. Sorry, men det er sant.

I dag var vi bort i mot aleine der oppe. I fjor møtte vi en hel skokk av folk og hunder. I år møtte vi kun et par mennesker, uten hund. Helt greit når man har med seg tre troll på tur, å ha hele plassen for seg selv. De var likevel i bånd hele turen.

Hundene er fornøyde med turen, og det er jeg også. Vi var på langtur i går også. 7.5 km i går og 4.5 km i dag. Da blir man sliten. Nå ligger de rett ut hele gjengen her. Kristoffer også. Han var på treningssenteret klokken 8 i dag, så da er det lov å sove litt.

 

♠ ELEVELE ♠

8 kommentarer
    1. Hei, og god 1.juledag 🙂
      Så deilig at dere fikk dere en frisk (om enn kjølig) tur til festningen. Håper du og dine to- og firbeinte fikk en fin julaften <3
      Artig med lille Mio sammen med de store vakre 😀
      Nå har jeg flytta til ny blogg, og har lagt deg til i blogglista der inn, i sidebaren, så jeg kan se hver gang du legger ut noe nytt 🙂

      1. Hei og god 2. juledag til deg og dine 😀
        Ja, veldig deilig med en slik tur før dagen setter skikkelig i gang 😀
        Mio er så søt, og på bildet ser han ut som en liten mini blandet av Petter og Ellinor. Ha ha.. Kun pga av fargene hans altså 🙂

        Så fint at du har funnet en ny blogg- da skal jeg inn å legge til deg også <3

      1. Tusen takk 😀
        Det var kaldt, men ikke så kaldt som jeg trudde det skulle føles.
        Det er ganske så bratt å gå til Festningen og i alle fall opp til klokketårnet på toppen, så man får opp varmen skikkelig!
        Det er faktisk stigning hele veien fra oss og opp, selv om det ikke ser slik ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg