FOTO- LANGS STRANDEN, KANSKJE.

 

Om man kanskje finner noen langs stranden. 

 

I dag blir det nok tur aleine på meg, helt uten hunder! Badeturen jeg hadde i skogen i går tok litt på kroppen kjenner jeg. Jeg har låst hele høyresiden av ryggen, igjen, fra skulderen og helt ned i hoften. Jeg må nok ut å bevege meg for å få løsnet det før jeg tar en liten treningsøkt seinere i dag.

Hundene skal få bli hjemme, ellers beveger jeg meg ikke helt fritt, og det trur jeg at jeg trenger i dag. Uansett er de helt utslitt etter i går de også, så de kan heller få en rusletur til kvelden igjen. Jeg tenker det blir en tur på stranden i Spangereid i dag. Jeg må hente en pakke på posten uansett.


Fra stranden på Reme.
 

Sist vi prøvde å gå tur langs stranden der var det folk absolutt overalt. Da blei litt av gleden borte, så da dro vi heller hjem. I dag som jeg skal gå aleine har det ingenting å si om det er folk der, eller ikke. Jeg trenger ikke å følge med på noen verdens ting når jeg ikke har dyrene med.

Da kan jeg bare gå helt i min egen verden, med kameraet rundt halsen og lete etter spennende motiver. Så, jeg trur det blir en tur langs stranden i dag. Det er sol, men litt vind, så vi får se hvordan det blir med bilder. Uansett skal det bli deilig å bevege litt på seg uten å måtte tenke på annet. 

 

Har du noen planer for dagen?

 

_____________________________

#foto #stranden #bilde #tur #aleine

_____________________________

22 kommentarer
    1. JA da får du nok sett masse flotte motiver..når du slipper å følge med på hundene også.. kjenner til den der..Håper kroppen løsner litt også! God bedring! og god tur!

    2. Det er litt friere å gå uten hund ja 🙂 Her ligger de begge to helt utstrakt i dag etter turen i går og jeg får lest meg litt opp igjen på blogger 🙂

    3. Herlig med en tur alene da, og bare nyte frisk luft og natur ^^
      Et veldig fint bilde (:
      I dag skal jeg og kjæresten egentlig bare slappe av, utenom å gå oss en tur 😉

    4. Nydelig bilde :)) Så du hadde bada ja…dumt kroppen har låst seg..håper det løsner fort :))
      Sikkert deilig med en tur uten å ta hensyn til hundene også … Kos deg med kvelden og fin kommende uke <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, for da kan jeg jo bare se på det jeg vil og ikke det jeg må 😀 He he.. Var litt tomt å gå uten hundene, men det er så sjeldent at jeg hadde null dårlig samvittighet 😉 he he

    6. Unni: Det fikk jeg- kroppen blei ikke akkurat glad av at jeg balanserte rundt på stein. Jeg eier jo ikke balanse 😛 Ha ha.. Trur rett og slett jeg skal ta en rolig treningsøkt for å se om det løsner litt da 🙂

    7. annebe: Takk 🙂

      Ja, i går badet jeg og det var passe kaldt 😛 ha ha.. Teite muskler i ryggen altså, trur jeg var litt brå i bevegelsene i går, men satser på det hjelper etter en litt rolig treningsøkt i kveld 🙂

      Det er det for da kan jeg liksom se på det jeg vil og ikke det jeg må- man må jo ha full oversikt når man har med hund 🙂 Tusen takk- håper du har hatt en fin helg og at neste uke blir fantastisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg