NYTER DAGSLYS.

 

Man må passe på mens man kan. 

 

I dag dro jeg tidligere hjem fra jobb fordi jeg selvfølelig har blitt syk! Enn så lenge er det bare sår hals og tett i pappen, og sliten i hodet. Jeg håper jeg er frisk nok til å jobbe i morgen. Har ikke tid til å være syk nå! Vi er midt i årsoppgjøret. Eneste fordelen med å dra hjem tidlig var at jeg kunne ta en tur med hundene i dagslys. Det er langt i fra hver dag vi får med oss dagslys.

Og der lærte jeg noe nytt når jeg laster opp flere bilder samtidig- man får ikke “luft” i mellom til å kunne skrive når man legger inne alle på en gang. Ikke får jeg endret, eller flyttet skriften heller, irriterende nok. Ja ja, man lærer noe nytt hver dag. Vi tok en tur bort på Golfbanen så de kunne få løpe litt i dagslys. Man må passe på å nyte dagslyset mens man kan. Det blir tidlig mørk nå.

 

♠ ELEVELE ♠

6 kommentarer
    1. Mange kule bilder av hunder i fart! 😀 Hva slags rase er dette? Likna litt på ulvehund … er de store? Håper formen ble bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg