FORTSATT SYK.

 

Typisk min flaks. 

 

Jeg trur alltid at det bare skal vare i et par dager når jeg blir syk. Som oftest gjør det jo heldigvis det også. Denne gangen er jeg likevel ikke helt overbevist om at det går over riktig enda. Jeg begynte på tirsdag. Onsdag var jeg skikkelig syk, og i dag er ikke noe bedre heller. Jeg trur til og med at jeg er litt verre i dag enn jeg var i går. Jeg skulle jo være bedre i dag var planen!

Slik det føles nå så trur jeg ikke at jeg kan jobbe i morgen heller, men håper formen er såpass at jeg skal orke et par timer likevel. Jeg må seriøst rydde litt unna på kontoret mitt før juleferien. Jeg er heldigvis i rute med det meste uansett, men skulle gjerne ha ryddet unna et par småting. Jeg får se an formen i morgen. Så grunnen til at det er stille fra meg her, er at jeg er syk!

 

♠ ELEVELE ♠

8 kommentarer

Siste innlegg