HVERDAG- METT SOM BARE DET.

 

Når maten er så god at man blir lei seg for å ikke orke å spise opp. Da er det godt da!

 

I dag gikk Kristoffer og jeg rett og slett ut å spiste mat. Vi skulle egentlig på Grensen og spise burger, men vi kom til stengte dører. Så da gikk vi bare videre da. Vi skulle egentlig på Flamenco, men vi så plutselig at det Italienske stedet vi prøvde å få plass på sist, når vi i stedet endte opp på Grensen, var åpent så vi gikk heller dit. Jeg er jo pastaelsker til tusen, så veldig greit for meg. 

Mens vi ventet på maten sa Kristoffer at han hadde hørt fra andre at det var veldig dyrt der. Prismessig syns vi det virket veldig rart, da det faktisk var billigere enn en hamburgertallerken hvor som helst. Vi var spente på størrelsen på porsjonene. De var så absolutt ikke små, så med mindre de har gjort noe med prisen fra tidligere kan jeg ikke skjønne at folk syns det er dyrt der. 


Kristoffer valgte en sopprett, mens jeg så klart gikk for en kyllingrett. Sykt mye mat for pengene! 

Og maten var så sinnssykt god at jeg blei lei meg for å ikke orke å spise opp! Jeg ville bare spise og spise, men tilslutt måtte jeg bare kaste vekk bestikket, ellers hadde det gått galt, for å si det på den måten. Dette er helt klart et sted som kan anbefales på det sterkeste. Veldig god mat, man blir mett og det var hyggelige ansatte i et veldig koselig lokale. 

På vei tilbake til bilen hadde Grensen plutselig åpnet. Vel, vi var mette og fornøyde vi, så da fikk det bare være. Jeg er jo burgerelsker også jeg, men greit å kunne spise noe annet innimellom også, og pasta slår sjeldent feil hos meg. Nå er vi mette som bare det og kan slappe av resten av kvelden og gjøre ingenting. Akkurat nå føles det som at jeg er for mett for julemat i morgen. 

 

Har du begynt julematspisingen?

 

______________________________

#hverdag #utested #spisested #pasta 

______________________________

8 kommentarer
    1. Du kunne sikkert fått med deg resten av maten hjem. Det tror jeg er blitt mere og mere vanlig. Den maten som ikke blir spist opp på spisestedene kaster de. Og det er jo sykt mye mat som blir kastet, har opplevd det flere ganger at man kan ta med seg resten hjem. Maten så god ut den og kan sikkert fryses og brukes senere hjemme. God jul.

    2. Helge: Ja, det kunne man kanskje ha gjort ja :/ Var så sykt mett at tanken ikke streifet meg en gang. Men det er jo som du sier- veldig mye som blir kastet og det er jo fryktelig synd, i grunn.

      God jul til deg og dine 😀

    3. Nei,ikke begynt noe julematspising, er ikke sååå glad i julemat egentlig. Vi spiser indisk vi, jeg og Hr Frodith 🙂 Siste luke i kalenderen i dag Elin 😉 Rottentottene har fått julegaver som vi har testet 😀

    4. frodith: Ikke jeg heller- pinnekjøtt er godt, men ikke akkurat noe man spiser til vanlig 😛 he he.. Var jo på julebord sist helg og da blei det jo litt julemat 😀

      Ja, jeg så det- herlighet det var fine gaver <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg