GRÅTER DU?

 

Når det går sport i å skremme livsskiten ut av folk. 

 

Kristoffer har virkelig slått på stortromma når det kommer til å skremme meg i alle fall. Det går litt sport i det å skremme hverandre her i huset. Onkelen min i etasjen over her har skremt meg så mye i det siste at jeg en periode hadde lyst til å banke han. Jeg fikk jo aldri tatt igjen! Jeg har fått et par sjanser de siste par ukene, men jeg skylder han fremdeles veldig, veldig, veldig mye! 

Nå skylder jeg Kristoffer en god del også. På tirsdag var jeg nede i kjelleren for å hente noen klær som måtte henges til tørk på soverommet. Jeg går inn på soverommet og begynner den kjedelige jobben. Kurven med klær står på enden av sengen. Etter et minutt roper jeg på Kristoffer i stuen om han ikke kunne komme inn å fikse slik at vi kunne se på tv når jeg var klar. 

Jeg får ikke noe svar og tenker som så at han som vanlig sitter oppslukt i telefonen- da er det null kontakt å få. Det gikk kanskje 5 sekunder og i det jeg snur meg mot sengen for å strekke meg etter enda et klesplagg begynner dynene å bevege på seg og brått sitter Kristoffer oppreist i sengen. Han sa ikke mer enn “titt tei”, men jeg blei altså så redd at hjertet hopper over fem slag, minst! 

Fy fasiken jeg blei så redd at jeg hylte og bannet og skreik som en gal. Banket han litt gjorde jeg også! I går skremte han meg på nytt. Vi hadde lagt oss, men jeg hadde brått glemt å tisse før jeg hadde lagt meg, så jeg måtte stå opp igjen. Jeg kommer inn på rommet igjen og sier noe i det jeg skal lukke døren bak meg. Plutselig står den tullingen, i mørket, bak døren, rett foran meg! 

Jeg skreik ingenting på tirsdagen i forhold til det jeg skreik i går! Fy fasiken altså, jeg blei så redd at jeg faktisk begynte å gråte. Slo han hardt flere ganger gjorde jeg også. Han blei så forundret over at jeg gråt, men det er jo ikke akkurat rart da, når man nettopp har blitt skremt livsskiten ut av. Jeg gleder meg til hevn altså, og den skal ikke være snill. Her planlegges det for harde livet! 

 

Liker du å skremme folk? 

 

____________________________________

#hverdag #skremme #redd #skummelt #hevn 

____________________________________

42 kommentarer

Siste innlegg