LADER OPP TIL MORGENDAGEN.

 

Det kommer til å bli så bra! 

 

I morgen tidlig går turen til Göteborg. Ed Sheeran-konsert står for tur. Herlighet som jeg gleder meg. Vi tenker å ta turen inn litt tidlig, slik at vi kan få noen timer i sentrum med shopping og mat før konserten begynner. Vi skal også møte litt mer familie der inne, som er på tur bare for å være på tur, I think. Det blir koselig. 6.5 måneders ventetid er snart over. Tenk det. 

Det er litt rart å tenke på at noe jeg har gledet meg til i over 6 måneder snart er over. Jeg gleder meg som en gal til å se, og ikke minst høre, Ed Sheeran, men tenk så trist å vite at man mest sannsynlig aldri kommer til å få opplevde dette igjen. Ventetiden har vært fryktelig lang, men den har gitt masse spenning likevel liksom. Jeg skal i alle fall nyte hvert sekund av konserten i morgen. 

 

Har du noen planer for morgendagen? 

 

__________________________________

#hverdag #konsert #edsheeran #göteborg

__________________________________

8 kommentarer

Siste innlegg