HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Når man har mye og si, men ikke veit hvor man skal begynne. 

 

Energinivået falt drastisk i helgen. På mandagen var den lik minus ti, liksom. Det var ikke særlig mye bedre på tirsdag. Onsdag var jeg hos psykolog. Man får ikke akkurat mye energi av det heller, når man må snakke om ting man helst ikke vil snakke om. Men sånn er det.Det er helt ok. Greit å få det ut. 

Jeg hadde et håp om at jeg skulle komme meg på jobb på torsdag, men det gikk ikke. Jeg var likevel i litt bedre form, såpass at jeg greide å ta et par timer i skogen med hundene. Jeg håpet veldig på at i dag var dagen jeg i alle fall kunne jobbe litt, om så bare et par timer. Der tok jeg feil. Veldig feil.

Først utover kvelden begynte energinivået å stige litt igjen. Da var det bare til å komme seg ut på en liten tur med hundene. Jeg syns også det er veldig greit å være litt i bevegelse når jeg først har litt ekstra energi. Når man føler seg fanget i seg selv og i leiligheten er det bare deilig å komme seg ut litt. 

Vi tok bare den vanlige runden, men etter to timer i skogen i går var det mer enn nok både for meg og hundene. Jeg vil ikke overdrive, slik at jeg heller kanskje kan jobbe et par timer i helgen. Nå skal jeg straks hjelpe en kompis med litt jobb han trenger hjelp til, så da blir det å si natta her. Nattinatt.  

 

Har du mye på hjertet for tiden?

 

_______________

#hverdag #natten

_______________

12 kommentarer
    1. JA det gjelder og utnytte det lille av energi man har..for å få mer! Så stå på! og håper det snart snur!! 🙂 Føler med deg!

    2. Håper det vil hjelpe deg , utrolig fint bilde 🙂 (Har foresten en stor giveaway konkurranse på min blogg, det du kan vinne mange fine premier. Bli gjerne med)

    3. Kjenner meg veldig igjen! Jeg greier ikke å stå opp om morgenen fordi jeg rett og slett har angst for å gjøre noe! Det er dritskummelt å våkne og vite at man må utrette noe, når alt man vil er å sove vekk vonde tanker. Men så kommer jeg meg ut på tur med hunden fordi jeg må, da. Hadde det ikke vært for hunden så hadde jeg nok ligget inne hele tiden tenker jeg! Men når turen er over, er jeg helt ferdig og må gjemme meg trygt hjemme igjen. Jeg kjenner hele tiden på den vonde magefølelsen når jeg går tur og, men det føles uansett greit fordi jeg vet hunden har godt av det, og at jeg da kan være hjemme resten av dagen etterpå uten dårlig samvittighet for at hunden ikke har vært ut.

    4. Margrethe: Da er det ikke alltid like lett å ha noe å si- kjenner til den 🙂 Når jeg er så sliten at jeg ikke veit forskjell på bak og frem (merker det når jeg tar meg i å gråte over alt/hva som helst på tv for eksempel), så spiller jeg Zoo Tycoon på dataen for å tømme hjernen helt. Det hjelper 😉

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg får hele tiden beskjed om at jeg må roe ned på de dagene jeg føler jeg har energi. Det er jaggu ikke lett! :O Men, jeg prøver i alle fall litt slik at jeg skal få flere dager hvor jeg er litt mer på beina 🙂

    6. Charlotte: Det høres helt forferdelig ut det du sliter med <3 Godt du har hunden din- det hjelper utrolig mye, selv om alle kanskje ikke trur det <3

      Jeg sliter ikke med angst eller noe, men jeg kommer meg ikke opp fra sofaen og ut hvis jeg ikke har hund- det er ikke tull en gang. Derfor har jeg dyr, slik at jeg må, og så er jeg jo utrolig glad i dyr og det hjelper jo bare det 🙂

      Håper du finner styrke i hverdagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg