HVERDAG- IKKE SYK, MEN SYKT STØL.

 

Jeg er fortsatt frisk, bank i bordet.

 

Jeg er ikke syk, men jeg er sykt støl i dag etter treningen på torsdag og fredag. Leggene er fortsatt verst. Men, det er ikke like krise som det var for et par måneder siden, heldigvis. Jeg overlever denne gangen, selv om det gjør vondt å gå. Sist jeg var sykt støl trudde jeg nesten jeg skulle dø. 


Skrukketrollet har vært fryktelig innpåsliten de siste to dagene. Aldri fred å få, bokstavelig talt. 

Jeg er fortsatt frisk, bank i bordet. Likevel har vært sykt slapp i dag. Jeg sto opp passe seint, men blei liggende som et slakt på sofaen til klokken var halv fire. Jeg hadde skallebank til tusen, men det gikk heldigvis over etter hvert det også. Hele dagen i dag har egentlig vært slapp. Det er lov på en lørdag. 

 

Har du hatt en fin lørdag? 

 

___________________

#hverdag #helg #slapp

___________________

15 kommentarer
    1. Hehe, så klart det, han har jo slik en flott og awsome eier ;D Og se på det søte der da 😀 <3
      Du får ta det litt rolig, og ta vare på deg selv <3 Hører jo du får god hjelp av nakenfisen da ;D

    2. Jeg er OFTE slapp i helgene, uten å være syk… Må hente inn litt energi fra noe sted 🙂 I går var jeg derimot TO turer ned til røret..Men ble bare noen bilder uansett som funket. Men fikk jo luft da 😀 I dag er det håndballkamp kl 17, men før det skal jeg på landet en tur 🙂

    3. Ja det er jo det som er så godt med helg.. man kan ligge lenge om man vil..BRA du ikke har fått viruset..for stølheten vet du jo går over..ha en god søndag!

    4. Åh… eg kjenner meg så igjen i å være støl… eg var så flink og trente sist lørdag og var støl og hadde gangsperr her og der i flere dager, og fikk så vondt i nakken til slutt 😛 men er heldigvis borte nå 😉 Bortsett fra nakken da… den kommer og går litt…
      Er absolutt lov å ha en slapp lørdag.. det vet eg alt om.. de fleste lørdager den siste tiden har vært litt slik for min del… men begynner å komme seg 🙂
      Hadde en fin lørdag ja 🙂
      Ønsker deg en fin søndag 🙂

    5. frodith: Det er i grunn deilig å ta det litt med ro i helgene, slik at man overlever ukedagene på jobb og alt det der 🙂 Og en tur er jo nok så avslappende i seg selv <3

      Kos deg på landet 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, heldigvis går stølheten over, men i dag kom stølheten fra fredag av og da var det brått ikke bare leggene 😛 ha ha..

      Ha en fin-fin søndag 🙂

    7. Fotogurua85: Åhh, gangsperre er jo helt grusomt da :O Det er heldigvis ikke så ille her, men leggene gjør liksom veldig vondt for hver skritt jeg tar 😛 ha ha.

      Håper nakken blir bra for deg snart <3

      Ja, det er lov å slappe av i helgene, men kjedelig hvis man aldri har energi til overs da 🙂

      Ha en fin søndag 🙂

    8. Hehe… ja, gangsperr er ikke noe særlig godt 😉 Nå er det heldigvis borte.. men gikk 2-3 dager, men det er vel normalt 😉 Håper leggene kommer seg igjen snart og da 😉
      Nakken er fortsatt intakt 😉 Så håper det holder seg slik 🙂
      God søndag <3

    9. Håper det gir seg snart, gangsperre er ikke godt! Hehe, kanskje skrukketrollet merker at matmor verker? 😉 Søt er han!
      Hadde en daff lørdag her, og kommer nok til å bli en enda daffere søndag
      God søndag <3

    10. Mia: Ja, det er ikke så ille i beina i dag, som i går, men i dag kom visst stølheten fra vanntreningen på fredag. Ha ha. Den katten kan sikkert bruke en hver unnskyldning til å klenge 😉

      Deilig med daffe lørdager og søndager 🙂 Jeg har ikke vært like energiløs i dag, men jeg har jaggu ikke gjort så mye likevel 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg