HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Følte det var lenge siden med et slikt innlegg. 

 

Det har jo blitt litt mer personlige innlegg i det siste. Eller, ikke personlig som i personlig, heller meninger jeg har. Det er helt greit det, men kjenner det er på tide med et innlegg som er preget av ingenting. For jeg har egentlig ikke så mye å si nå, annet enn at jeg snart skal legge meg i håp om å få sove.

Jeg skal jobbe noen timer i morgen, håper jeg, så da er det greit med litt søvn i forkant. Akkurat nå sitter jeg å ser på Bates Motel på Netflix. Jeg veit egentlig ikke om jeg liker serien, men er likevel snart ferdig med sesong 2. Ja ja, litt bra er den jo, på sitt vis. På tide å si god natt. God natt!

 

Ser du på noen bra serier? 

 

____________________________________

#hverdag #natten #sove #serie #batesmotel

____________________________________

18 kommentarer
    1. Jeg har sovet litt, og så våknet jeg. Ikke så uvanlig det. Er vant til det. Nå blir det øyeblikk natten på meg også 🙂
      Av og til er det godt å ikke ha så mye på hjertet.
      Jeg ser et par serier, men er flere uker siden nå. Kan ikke lenger huske hva de het. Det er veldig periodisk kan du si. Jeg blir sliten av å sitte lenge og se på en skjerm og følge med.
      Er nok mer at jeg fordyper meg i en bok. Og tidligere i dag leste jeg ut “Gone Girl”. Jeg vet det finnes film også, så den må jeg se en dag. Veldig spennende og litt sprø 😀
      God natt, og sov godt <3

    2. Eva: Jeg elsker å lese bøker, men jeg får det ikke til for tiden 🙁 Er så mye dårlig og så fryktelig rastløs på samme gang, så jeg greier ikke konsentrere meg om bøker, dessverre 🙁 Men håper det snart blir en vending på det 🙂

      Jeg har sett alt av filmer som er dårlig på Netflix- bruker det som sovemedisin 😛 ha ha.. Venter jo som en gal på neste sesong av Game of thrones, og enda en ny sesong på The walking dead, og har ventet i en evighet på en ny sesong av Shameless. Hater å vente! ha ha…

      God natt til deg <3 Var nettopp inne og stilte noen spørsmål hos deg 😀

    3. Ser lite serier..men finn en kjedelig..så sovner du!! hihih. God natt og håper dagen i morgen blir fin!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, i kveld blir det en evig dårlig film på Ntflix, som vanlig. Ha ha.. God natt og fin dag til deg og dine i morgen også 😀

    5. Serier fint, og for tiden holder jeg på med å pløye meg igjennom Bones. Har kommet til sesong 5, og koser meg storveis med samspillet mellom Bones og Booth :o))

    6. Vera Lynn: Jeg liker den serien, men ikke slik at jeg følger med 🙂 Ser kun en episoder her og der når det går på tv og passer seg 🙂

    7. Søtmonsen ): Ja, den har jeg hørt om, men det går vel bare på tv? Da får jeg jo ikke sett alt fra begynnelsen? Har ikke sumo og den slags :/

    8. Søtmonsen ): Lurt 🙂 Jeg har liksom ikke tid til å følge serier som går på tv- da blir man så tidsstyrt, og det er ikke alltid like lett 🙂 Var vanskelig nok å få med seg The Walking Dead på mandager kl. 21.55. Ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg