HVERDAG- OPPDATERING UKE 15 OG 16.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene.

 

Uke 15

 

Mandag: I dag blei det med en oppdatering over de to forrige ukene. Hvis du er redd du gikk glipp av noe da kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Null blogging. Heldige meg har besøk i påsken, så da prioriterer jeg det. 

 

Onsdag: Null blogging. Det er lov. 

 

Torsdag: Men å ønske deg en god påske har jeg alltids tid til. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Jeg hadde visst tid til å dele et bilde også.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging i dag også. 

 

Lørdag: Det blir litt slappe dager underveis. Det er lov. I tillegg har jeg fått de fineste tøflene ever. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Null blogging.

 

Uke 16

 

Mandag: I går var vi på en liten rusletur, men jeg orket ikke å dele noe fra turen før i dag. Bare litt slapp liksom. Men vi hadde en fin tur ute ved Lindesnes fyr. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Noen folk har det så vondt med seg selv at de må slenge dritt til andre. Søk hjelp! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Det er ikke bare Dyrehagen min som gjør rare ting i løpet av uken. Jeg har mine sider jeg også. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Mary Kay har mange flotte produkter. Noen er veldig fine å gi i gave. Denne gangen et gavetips til henne. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Å være kronisk syk er ikke alltid like lett. Spesielt ikke når alt blir stress. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg funnet ut at jeg må ha nytt objektiv til kameraet mitt, etter at jeg på et eller annet vis har greid å få hakk i linsen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag orket vi en tur til Havsyn. Det er så deilig når man faktisk orker å gå litt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er jeg fremdeles oppgitt over folk som slenger dritt på nettet! Hvis du må begynne setningen din med: “Ikke for å være frekk, men…”, da er det nettopp det; frekk!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Nå er våren her! Alle mine fire vårblomster har kommet, så da er det endelig vår!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Etter å ha ventet i en evighet på at skoene jeg ville ha skulle komme tilbake på lager har jeg heller valgt å gå for andrevalget mitt, som er like bra som førstevalget.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten og jeg følte det var lenge siden jeg hadde et innlegg om ingenting, så da blei det et innlegg om ingenting. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var mine to uker. Formen har ikke vært bra, men jeg har i alle fall vært hjemme og hatt tid til å blogge. I tillegg hadde jeg besøk hele påsken, noe som var veldig kjekt, og da prioriterte jeg besøket mitt. Sånn sett har det vært to greie uker. Håper på at de neste to ukene blir greie også, med bedre form.

 

Hvordan har dine siste uker vært?

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer

Siste innlegg