MARY KAY- GAVETIPS TIL HENNE #1

 

En gave hu garantert kommer til å elske!

 
Mary Kay – Compact kommer i tre størrelser (usikker på om den største er å få tak i for øyeblikket). Sett sammen fargene som passer til henne. En perfekt gave til datter, kjæreste, kone, venninne, tante, kusine, søster eller mamma. Med andre ord- perfekt til alle som elsker sminke. 

 

Skrinene inneholder: 

 

Mary Kay – Compact Mini

♥ 3 valgfrie øyenskygger

♥ 1 valgfri cheek color

♥ 1 compact powder brush

♥ 1 eye sponge

♥ 1 eye brush

 

Mary Kay – Compact

♥ 3 valgfrie øyenskygger

♥ 1 valgfri cheek color

♥ 1 valgfri leppestift, eller 1 valgfri lip gloss

♥ 1 compact powder brush

♥ 1 eye sponge

♥ 1 eye brush


Mary Kay – Compact Pro (usikker på om denne er å få tak i lenger) 

♥ 6 valgfrie øyenskygger

♥ 2 valgfrie cheek color, evt. 1 valgfri cheek color og 1 valgfri mineral bronzing/highlighting powder

♥ 1 valgfri sheer mineral pressed powder, eller creme-to-powder foundation

♥ 1 valgfri leppestift

♥ 1 valgfri lip gloss

♥ 2 valgfrie eyeliner, evt. 2 valgfrie lipliner, evt. 1 valgfri lipliner og 1 valgfri eyeliner

♥ 1 compact powder brush

♥ 1 eye sponge

♥ 1 eye brush

 

Her er det bare til å velge det man vil ha. De to minste typene er perfekte til å ha i vesken. Speil er så klart innebygd. Produktene festes med magnet, noe som betyr at når du er tom for en, eller flere, er det bare til å bytte den ut med noe nytt. Praktisk og veldig, veldig  enkelt.

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser. 

 

Kjenner du noen som hadde blitt glad for denne i gave?

 

_______________________________

#marykay #sminke #gavetisp #henne

_______________________________

20 kommentarer
    1. Sikkert mange som hadde blitt glad for det 🙂 Jeg er så lite inni sånt, og interesserer meg ikke så veldig. Men jeg er nok litt RAR der 😀

    2. Flotte gaver! har en hel koffert med sminke som ikke er rørt..hihihi.. men sånn er det når man blir gammel…og sær..bruker minst mulig jeg..

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: He he.. Jeg har minimalt med sminke jeg bruker 🙂 Har ikke disse heller, men har gitt noen i julegave tidligere og de falt godt i smak 😀

    4. Ja, sånt har jeg sansen for <3
      Men ikke økonomi til, for øyeblikket. Har heldigvis nok å bruke enda, siden jeg sminker meg så og si hver dag 🙂
      Smart med magnet system <3 Det har vært fortvilende mange ganger når man kjøper et kit med forskjellig i, og bruker opp noe, og må kjøpe helt nytt kit for å få fullt utbytte av alle fargene.
      Jeg ønsker meg forøvrig en viss mascara jeg fikk i prøve for en stund siden. Vet ikke om den eksisterer lenger?
      Prøvde en annen litt senere, som skulle være fyldige for lange vipper, men den drysset så veldig. Men den du formidlet, var jeg veldig godt fornøyd med. Husker du hvilken det var? Finnes den enda?

    5. Eva: Ja, magnetsystemet er helt genialt 😀 Da kan man bytte ut underveis som det tar slutt, i stedet for å måtte vente på at alt er slutt og måtte kjøpe helt nytt, som du sier 🙂 Den er jo litt dyrere første gang, siden man må kjøpe skrinet også, men etter det slipper man jo unna kun med sminken, og kanskje nye koster underveis 🙂

      Ja, hvis jeg husker riktig så fikk du den jeg bruker og den finnes enda- beste jeg har prøvd 😀

    6. Aylar Von Kuklinski: He he… Hvis du liker å holde hudpleie/sminke kurs hos folk, så er det så mange ledige stillinger du vil ha 😉 Faktisk har jeg møtt tre menn som har denne jobben- hvis jeg ikke husker feil er de i fra Finland 🙂 Og betalingen kommer an på hvor mye du får solgt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg