BLOGGERE- FRODITH SIN LILLE VÅR-CHALLENGE #8

 

Siste dagen i Frodith sin lille vår-challenge. Jeg trur vi kan være enige om at det har vært 8 flotte dager med herlige, supre og kreative bilder fra alle som har vært med. Tusen takk til Frodith som har latt oss ha det gøy med henne, igjen. 

 

Dag 8 – Vårlyd

Dette er kanskje den mest plagsomme vårlyden av alle lyder! Våryre katter er ikke kjekt å høre på, what so ever. Et evig mas til alle døgnets tider, spesielt om natten når man prøver å sove. Mini er kastrert, han lager ikke en gang lyd når bildet blir tatt, han gjesper. Men, det illustrerer lyden jeg vil frem til. 

Jeg kunne helt klart ha valgt en mye hyggeligere lyd, som jeg faktisk liker, slik som rennende vann, fuglekvitter og latter. En skrikende katt er ikke særlig hyggelig, men det er en del av våren det også, dessverre. Slik vil det alltid være så lenge folk ikke tar ansvar og kastrerer/steriliserer kattene sine. 

 

Hva syns du om mitt bidrag til Frodith sin lille vår-challenge med temaet vårlyd? 

 

_________________________________________

#bloggere #frodith #vårchallenge #challenge #foto

_________________________________________

18 kommentarer
    1. Hahaha..ja det er også en vårlyd..og ja, jeg har hørt..på nært hold..for første gang jeg hadde katt..så tenkte vi at det skulle være innekatt..og vi trengte ikke å sterilisere..men herregud!!! Et leven uten like i mange dager…det gikk ikke..verken vi eller katten hadde det noe godt..så den ble raskt sterilisert ja…hihi eller p-piller fikk den vel først..Flott bidrag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: ha ha.. Hjelper lite å holde katten inne da nei 😛 Og kattene på utsiden vil likevel kjenne lukten, så da blir det et ramaskrik uten like 😛

      Tok litt tid før huseieren steriliserte sin katt- jeg fikk jo en kattunge i fra henne, og det første året der holdt jeg på å bli sprø av hannkattene på utsiden som skreik og skreik 😛 Nå er alle i huset her kastrerte og steriliserte, så det er heldigvis ikke så mye leven fra katter lenger 🙂 Mini har jo jagd alle katter som ikke hører hjemme her hjem til seg selv 😛

    3. Huff ja, du sier noe der….den der jamringen der er jammen litt uhyggelig synes jeg. Spesielt når man lytter til den om natten.
      Jaja…en periode, og så er det over igjen 🙂
      Fint bilde ja, ser litt sint ut på en måte, selv om det bare er en gjesp 😉

    4. Eva: Nei, det er så absolutt ikke en favorittlyd, men det er jo en vårlyd 😛 he he.. Og natten er så klart verst- nattedyr altså 😛

      Takk 🙂 Ja, han ser litt morsk ut, syns jeg. Men, det var akkurat i det hans kulle til å gjespe, og da ser man jo litt rar ut 😛 he he

    5. Smart og helt perfekt 🙂 Og tusen hjertelig takk for at du sendte en Surprise til Frodith 🙂 Det var så utrolig bra. Må innrømme at jeg fikk tårer i øynene 🙂

    6. dedicat: Aww <3 Jeg føler jo liksom, som jeg også skrev i brevet, at jeg trur det er mange flere enn meg som syns denne passet perfekt til henne, så den er jo egentlig i fra alle og ikke bare i fra meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg