BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #12

 

I håp om å komme greit i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 12 – MIN FAVORITT BOK FRA BARNDOMMEN

Jeg har alltid likt å lese bøker. Jeg kunne både lese og skrive før jeg begynte på skolen som 5-åring. Jeg var skikkelig misunnelig på mine tre eldre søsken som begynte på skolen før meg, så jeg lærte en del av de føre det var min egen tur. I førsteklasse hadde jeg lesebøkene til tredjeklasse. 

Jeg kunne ikke huske at jeg noen gang hadde lest noen typisk barnebøker, føre jeg var på en bruktbutikk for et par år siden og fant boken: Den vesle vampyren. Da husket jeg med en gang at jeg faktisk hadde lest en del av disse bøkene da jeg var yngre. Ellers har jeg mest lest biografer. 

Til dags dato liker jeg fremdeles å lese. Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke lest en eneste bok på over 2 år! I år skal jeg endre på det og har allerede lånt et par bøker på biblioteket. Denne gangen handler det om evolusjon. Interessant. Jeg har ikke helt roen til å lese enda, men. 

Jeg må nok forlenge låneperioden skal jeg rekke å lese begge bøkene. Jeg er fremdeles en smule stresset i hodet så jeg får ikke med meg så mye av det jeg leser. Men, lese skal jeg. I år er året jeg skal få med meg minst 3 bøker! Jeg har litt å ta igjen, liksom. Jeg ønsker meg et hjemmebibliotek. 

 

Liker du å lese bøker?

Har du lest mange barnebøker?

 

___________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #barnebok

___________________________________

20 kommentarer

Siste innlegg