BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #11

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 11 – 10 FAVORITTER INNEN MAT

Altså, jeg er ikke så glad i mat, så jeg trur i grunn ikke jeg kommer til å kunne ramse opp ti retter, men jeg kan sikkert komme på 10 forskjellige ting innen mat jeg liker, hvis jeg legger godviljen til. Jeg er der at jeg helst bare vil ha brødskive med smør på liksom. Men, vi prøver for jeg spiser jo mat.

1. Smør. 2. Potetstappe. 3. Kylling. 4. Poteter. 5. Mye innen grønnsaker. 6. Bringebærsyltetøy. 7. Popcorn. 8. Pannekake. 9. Pasta. 10. Brød.

 

Er du glad i mat?

 

______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #mat

______________________________

6 kommentarer

Siste innlegg