BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #14

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 14 – 3 SUNNE VANER

Og for de som er oppmerksomme igjen; ja, jeg hoppet over hva som er i kjøleskapet mitt. Jeg har ikke en gang Red Bull liggende nå når jeg har sluttet med det! Kjipeste synet ever! Men ellers finnes det en del frukt og grønt. Masse smør. Poteter og egg. Bringebærsyltetøy og litt annet småtterier. 

Ellers prøver jeg nå å begynne et smartere og sunnere liv. Det er ganske trist når det er vanskelig å komme på tre sunne vaner man har. Jeg kan komme på to liksom, men den tredje sliter jeg litt med. Likevel er det noe jeg helt seriøst skal komme i skikkelig i gang med, så jeg tar med det også. 

1. Jeg drikker nok vann. Nå når jeg har sluttet med Red Bull er det det eneste jeg drikker. 2. Jeg går turer med hundene hver dag. I alle fall når jeg er frisk nok. 3. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen; så fort jeg har fått litt kontroll på meg selv skal jeg komme skikkelig i gang med å trene! 

 

Har du noen sunne vaner?

 

__________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #sunnhet

__________________________________

18 kommentarer
    1. Fine vaner det da!
      Jeg drikker også nok vann, er nesten det eneste jeg også drikker. Drikker ikke brus og sånt, men te og juice en gang i blant (:
      Ellers føler jeg meg flink til å spise sunt i uken, og av og til også i helgene ^^
      Trener også 2-3 ganger i uken, men det varierer litt. Akkurat nå har jeg vært flink i 2 uker, og håper jeg klarer mye lenger 😉

    2. Vann og gåturer er bra :)) Vi spiser stort sett ganske sunt, og jeg liker å være ute selv om jeg ikke går så langt.. Ha en fin dag vider <3

    3. Pjuhh.. jeg gidder ikke en gang tenke på sunne vaner. Jeg har hatt en filosofi så lenge jeg kan huske. At så lenge du trives og er glad når du spiser og drikker, så trenger du ikke analyser,, ikke gremmes.. ikke angre.. men bare nyte. Og man trener når man vil og har lyst.. og når man ikke gjør det.. ja da gjør man jo noe annet. 🙂 Se deg i speilet og si.. du er ei grepa jente,, basta bom. 🙂

    4. Hahaha..syns jeg ser det tomme kjøleskapet..stakkars..her er det alltid fult…og alt for fult!! med rester og dill og dall!! masse unødvendig..så skulle ønske det var så “rent” som ditt..hihih…De vanene du har, erjo flotte..så kommer det mer etterhvert..når man orker og har motivasjon.. sånn er det bare.. ha en god kveld!

    5. Henriette Celin: Takk- jeg prøver i det minste å bli litt sunnere, men det er ikke bare lett 😛

      Høres ut som du har veldig god rutine på trening og det å spise sunt da 😀

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har som regel en del frukt og grønnsaker i kjøleskapet, men noen ganger lar jeg det nesten bli heeeelt tomt føre jeg gidder å handle inne igjen, og det var vel tilfellet her nå :O ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg