TYPISK ELIN- ELIN I LØPET AV UKEN #1

 

Det er ikke bare dyrehagen min som har mye rart for seg. Jeg deler en del teite ting jeg også. 

 

1.


Der har du meg. Og ja, jeg deler slike uinteressante ting på facebook. Selv om det kanskje ikke er så interessant, liker folk å le av typisk Elin ting. Ingenting er mer irriterende enn å få trusen langt opp i rumpa! Kanskje bortsett fra det å faktisk klype seg selv i rumpa når man skal dra den ut. Vondt er det!

 

2. 


Jeg ser på Senkveld. I alle fall de gangene jeg greier å holde meg våken lenge nok til å huske det. Jeg digger Thomas og Harald. De er helt rå. Jeg ser også på Luksusfellen, både den norske og svenske. Noen ganger kan man rett og slett bli overrasket over folk. Det blei jeg overfor Hallgeir fra Luksusfellen.

Han har vært med på Senkveld i det siste og jeg må si jeg mildt sagt har blitt overrasket over hvor kul den personen faktisk er! På Luksusfellen er han liksom den mest alvorlige og strenge fyren ever. Jeg har alltid sett på han som en litt kjip type, om det er lov til å si. Jaggu tok jeg feil der altså.

Jeg mener, han er den strenge typen på Luksusfellen, og så er han med i Senkveld hvor han lar seg rosemale i kun underbuksen, han ikler seg en kanindrakt og blir heiset opp i en krok for å bli styrt igjennom en bane. Alt dette mens han har humor til tusen. Jeg digger den mannen mer enn noen gang!

 

3.


Det her er ikke en gang å overdrive. Jeg blir noen ganger helt matt over hvor vanskelig folk har for å lese det som faktisk står, og svare der etter. Er det mulig? Dumt spørsmål, det er tydeligvis det! Hvis man ikke har svar på det aktuelle spørsmålet ser jeg liten vits i å svare på noe jeg ikke har spurt om.

 

4. 


Jeg elsker å få folk til å tenke! Slike spørsmål er kjempegøy. Folk blir på grensen til frustrerte fordi de egentlig ikke er sikre på svaret. Om det kveles, drukner eller bare dør kan liksom være det samme. Noen ganger har et spørsmål flere svar. Det kommer liksom an på hvem som tenker. Underholdende!

 

***

Der har dere altså meg på facebook. Jeg tar meg selv svært lite høytidelig, så jeg kan i grunn dele hva som helst. Noen ganger er det kun jeg som syns det er gøy, men det får nå være det samme. Så lenge jeg selv ler har jeg det helt fint, så da kan alle andre bare sitte å ha det kjedelig med seg selv. 

 

Deler du mye rart om deg selv på facebook?

 

___________________________________

#typiskelin #typisk #humor #høytidelig #le

___________________________________

16 kommentarer
    1. Jeg deler ikke så mye på fb..har så mange forskjellige venner der..og vet jeg kan velge hvem som skal se osv..men blir liksom bare til å legge ut bilder der også.. Men morsomme ting dette da.. 🙂 Det er Elin… Ha en god kveld!

    2. Det viktigste er at man selv har det moro 😀 Og deler det man vil, jeg liker blogger og bloggere som er SEG selv, uansett hva DET er 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er i grunn nøye med hvem jeg legger til. Men, som hundemenenske får man jo plutselig mange hundre venner fra hele verden bare fordi man har samme rase liksom 😛 ha ha.. Rydder ofte i listen min, for å si det sånn 🙂 Jeg deler ikke hva som helst på facebook, med tanke på at hvem som helst kan se det, uansett om jeg har en lukket profil (facebook er jo teite der, som deler det felles venner deles fordi man har felles venner liksom). Men slike teite, pinlige og typisk Elin ting deler jeg over en lav sko 🙂

    4. frodith: Enig med deg 😀 Jeg deler aldri ting jeg ikke vil at naboen skal vite, for å si det sånn, for garantert at vi har felles venner, og facebook er jo teit der at de deler det felles venner deler fordi vi har felles venner liksom 😛 Slike ting om meg, som er så typisk meg, deler jeg over en lav sko- naboen kan jo se det selv 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg