FAEN TIL GNÅL!

Sier jeg i et like sutrete innlegg!

Jeg har ikke fulgt slavisk med på verken Farmen, eller Torpet, men jeg har sett mer enn nok til å være fornøyd med at det var Daniel som vant. Jeg så til og med finalen. Og som vanlig, den første taperen, altså 2. plassen, er ute å gnåler om urettferdighet. Altså, hallo! Kan folk bare slutte å gnåle så jævla mye? Jeg skjønner at det er kjipt å tape, men må samtlige andreplasser, uavhengig av program, sutre og gnåle så jævla mye i ettertid? Kan man ikke bare ta det tapet som er det – noen var bedre enn deg.

Nå mener folk at det var urettferdig fordi siste utslagsspørsmålet, da det sto 10-10 etter siste spørsmål, var en rein gjettekonkurranse – den som kom nærmest vant. Altså, kan det bli mer rettferdig? I think not! Og dette er jo ikke noe nytt i Farmen – de har ved flere tilfeller hatt utslagsspørsmål der folk i utgangspunktet bare må gjette. Og da må jeg jo si at det faktisk var rette personen som vant, fordi hu andre begynte faktisk med 2 poeng mer enn han andre, han tok henne igjen og så vant han på utslagsspørsmål.

Så, nå har jeg sutret over folk som sutrer og håper med det at folk slutter å sutre. Jeg pleier å sutre noe veldig når jeg har sånn 5 + 1 riktige i Lotto og så vinner jeg bare 90 kr. Da blir jeg dårlig taper. Jeg bør slutte med det, med andre. Tar det til meg.

 

 

ELEVELE

 

#hverag #meninger #sutring #dåligtaper

6 kommentarer
      1. Ikke sant? 😛 Og hver gang noen har tapt en tvekamp så kommer det en artikkel, eller fem om: skadet seg før kampen, hadde vondt i beinet, hadde ikke spist på tre dager før kampen… OMG, DU TAPTE! Ha ha

    1. Jeg heiet på Daniel allerede fra dag 1 han kom inn på Tropet, og han var min favoritt sist gang han var med i Farmen også. Den gutten fortjente virkelig å vinne.

      Det er jo typisk at de lager saker om at nr.2 føler seg urettferdig behandlet.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg har ikke sett så mye fra begynnelsen, men han er absolutt den eneste jeg har likt med en gang og hele veien så syns absolutt an fortjente det <3 Ja, alltid gnål fra andre plassen – makan :O

    2. Jeg så mesteparten av denne Farmen sesongen, men jeg hadde en periode hvor jeg “boikottet” Farmen også, da min favoritt røk ut. Men uansett, det er jo et spill, og den som klarer å sno seg best vinner 🙂 At Daniel vant synes jeg var veldig koselig. Vel fortjent ♥

      1. Jeg pleier bare å se på det hvis det passer seg sånn – ofte har jeg lagt meg før det begynner så hvis Kristoffer ikke ser på det på soverommet så får jeg det ikke med meg 😛 he he.. Men etter å ha vært på Torpet fra dag én for å så vinne Torpet og komme inn på Farmen og så ligger 2 kniver bak, menlikevel greie å vinne, så syns jeg absolutt man er en verdig vinner 😀 og Daniel var jo en skikkelig flott fyr 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg