JEG HADDE ALDRI!

Jeg blir mørkredd i dagslys!

Hvis du som et godt voksent menneske kan si ordene; “jeg hadde aldri…..”, om andre sine valg i en meget vanskelig situasjon så har du faen ta meg hatt det jævlig godt i livet og bør derfor bare klappe igjen den jævla kjeften din og heller komme tilbake med en uttalelse når du har opparbeidet deg litt erfaring i LIVET!

 

Jeg blir seriøst mørkredd i dagslys av visse folk! Hadde jeg vært diktator så hadde dødsstraff for å være idiot vært det første jeg skulle innført!

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #meninger #personlig #samfunn #empati #fuckyou

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg