HOLDNINGER PÅ PARADISE HOTEL.

 

Dette er én av flere grunner til at jeg ikke ser på dette programmet. 

 

Jeg blei så glad i går når Kristoffer skrudde på tv’en inne på soverommet når vi gikk å la oss. Jeg liker alt for godt å se på tv når jeg skal sove, fordi jeg sover så mye bedre da. Skuffelsen var ikke direkte liten når jeg oppdaget at han skulle se på Paradise Hotel, og ikke en film, eller serie som jeg også liker. Kristoffer, sorry for at jeg nå har avslørt for alle at du ser på Paradise Hotel. 

Når man først ligger der i sengen med tv’en på, uten mulighet til å bytte kanal, blir det jo til at man ser på selv. Jeg blir så oppgitt og noen ganger irritert. Hvorfor jeg blir irritert kan man jo spørre seg om, men noen ganger er folk bare så tette at det er til å bli matt over. Jeg blir mørkeredd i dagslys av å se på dette programmet. Hva slags holdninger er det folk egentlig har? 

Jeg trur ikke jeg lyver om jeg sier at en tredjedel av programmet gitt ut på at ene guttetassen klaget over partneren sin fordi hu ikke ville “kose” med han. Jeg er ganske sikker på at han brukte ordet “kose”, men han kunne like gjerne bare ha sagt “sex” med en gang, for det var det han mente! Å sutre gjennom hele programmet for at partneren ville sove på sin egen side av sengen liksom? 

Og fordi partneren ikke ville “kose” med han valgte han å dumpe henne til fordel for ei ny jente som kom inn, som svarte at “det som skjer, det skjer” på spørsmålet om hu var villig til å ha sex på tv. Hu gav uttrykk for at dette var noe hu absolutt ikke ønsket, men Paradise Hotel er et spill, og der sier man vel det som passer seg for å bli tatt i mot og stå trygt med en partner til siste dag. 

Denne holdningen fra denne guttetassen syns jeg er helt forkastelig. Han har helt åpenbart meldt seg på Paradise Hotel for å få seg noe, og forventer at jenta skal gi han det han vil ha. Dette er faktisk ikke greit. Nå er det sånn at jeg nesten må se på de kommende episodene bare for å se hva som skjer med den nye jenta når han innser at det mest sannsynlig ikke blir noe på han nå heller! 

Dette er én av flere grunner til at jeg ikke ser på Paradise Hotel. Hele programmet handler stort sett bare om fyll og sex, drama og bading. I mitt hode et hjernedødt program. Jeg har liksom ikke interesse for det, i det hele tatt. Men men, Kristoffer skal få lov til å se på det han hvis han vil, så får jeg bare lukke øra når det blir for idiotisk for min del. Noe som er ganske så ofte, eller hele tiden. 

 

Hva tenker du om holdingen om at han forventer at partneren skal ha sex med ham? 

 

_______________________________________________________

#personlig #paradisehotel #holdninger #forkastelig #forventning #sex

_______________________________________________________

12 kommentarer
    1. hehehe jeg falt rett og slett inn i den episoden jeg også……….. og ble så oppgitt over at han forklarte den nye damen hvordan grensen hadde gått i sengen og hvor stor avstanden var og bla bla bla bla ………………….. ærligtalt!!!!!!!!!!!!!!!! jaja…..

    2. Paradise Hotel (ph) er kanskje erotikkens Big Brother. Aner ikke hva som er vitsen med programmet men det er ett fett for meg hvem som ryker ut. Men mine tanker går til familien. PH sponser sine deltagere med en tur til Mexico, hvor man går opp i eksamen i flørting, festing og sex. De som vinner opplever en viss interesse i Se og Hør. Å delta i ph er neppe noe stort pluss på CV-en.

    3. Så enig i dette! Har aldri hatt interesse for programmet, har vel sett to eller tre episoder siden PH startet, og de episodene har bare bekreftet at det ikke er noe for meg. Folk skal få lov til å se på det de vil, men det er virkelig ikke min kopp med te :p

    4. Ja jeg ser også på dette…må bare..selv om jeg også syns det er mye teit og mye drama…MEN det er jo det som ER tv..og de klipper det jo så vi skal få all dramatikken…Er underholdning…ikke noe annet…og jeg må bare le jeg også…men det er jo det som er gøy da….hihihi Nå fikk jo denne guttetassen som du sier…bare kos på armen..og var ganske fornøyd..:-) Skulle kanskje ikke mer til…

    5. Etdiktomdagen: Ikke sant? Og så gjennom hele episoden så fort han var på skjermen, og i tillegg til hu nye- hu følte jo ikke akkurat at hu hadde noe valg, selv om det i går dagens episode ikke så ut som at hu hadde noen problemer med å flashe puppene og sånn 😛 ha ha.. Men den måten han oppførte seg på syns jeg ikke noe om altså :/

    6. Helge: Eneste stedene det er pluss å ha vært med på PH er her på blogg, og andre sosiale medier- flere av de på topplisten er gamle PH-deltagere :/

    7. Lisabeth: Jeg så faktisk den aller første sesongen i USA, da virker det veldig greit (jeg så bare de siste ukene av slutten, så tok litt tid før jeg skjønte hva det egentlig gikk ut på), og så begynte den første danske sesongen like etterpå. Da så jeg den sesongen (nesten hele i alle fall) sammen med ei venninne som slavisk så på det- det også var ok.. Så kom den norske, men jeg gav opp etter første episode, helt kleint.. Not my cup of tee either 😛

    8. Toini: Jeg finner det liksom ikke underholdende jeg da- det er det som er problemet mitt 😛

      Man kan jo håpe han tar seg til takke med det… Men når han sitter å klager på at han lå to timer med boner, mens hu første partneren lå helt ute på kanten på sin egen side og at det var sååååå synd på han som måtte ligge der aleine med den boneren, så blir jeg overrasket hvis han resten av oppholdet nøyer seg med det 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg